پوشش ۷۵ هزار نفر در خوی زیرپوشش فاضلاب شهری

۱۳۹۸/۱۲/۱۴ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۷۳۰۰۳
پوشش ۷۵ هزار نفر در خوی زیرپوشش فاضلاب شهری
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: امروز مدول سوم سامانه فاضلاب شهر خوی از طریق ویدئو کنفرانس توسط وزیر نیرو افتتاح شد و ۷۵ هزار نفر از جمعیت این شهر زیرپوشش فاضلاب شهری قرار گرفتند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، آیدین رحمانی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به افتتاح سه پروژه آب و برق استان توسط وزیر نیرو از طریق ویدیو کنفرانس در خوی اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها، تصفیه‌خانه فاضلاب خوی با ظرفیت 15 هزار مترمکعب در روز بوده و جمعیت 75 هزار نفری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: مبلغ اعتباری صرف شده در این پروژه، 55 میلیارد تومان بوده و 120 کیلومتر خط و شبکه فاضلاب دارد و از سوی دیگر مهمترین ویژگی این پروژه، تامین نیازهای منطقه، حفظ محیط زیست و بهداشت همگانی بوده است.

معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی به افتتاح پروژه احداث سه بی خط و یک بی‌کوپلاژ در پست زرینه رود نیز اشاره کرد و گفت: هزینه صرف شده برای این پروژه 12 میلیارد تومان بود و از اهداف اصلی افتتاح آن، تامین برق پتروشیمی میاندوآب و تحویل برق و اتصال به شبکه سراسری بوده است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست 132.20 کیلووات اشنویه اظهار کرد: اعتبار صرف شده برای این پروژه نیز هفت میلیارد تومان بوده و از اهداف آن، تامین بار مشترک جدید، افزایش قابلیت اطمینان در برق، جلوگیری از افت ولتاژ و جلوگیری از خاموشی‌های احتمالی بوده است.

رحمانی با اشاره به اینکه در مجموع برای افتتاح این پروژه‌ها مبلغ 74 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است تصریح کرد: این پروژه‌ها همزمان با پروژه‌های 6 استان کشور توسط اردکانیان وزیر نیرو مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

نظر شما