مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در پیامی به جامعه بهداشت و درمان استان:

مبارزه شما با ویروس کرونا و حفاظت از جان مردم هم طراز با مجاهدت در راه دفاع از میهن

۱۳۹۸/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۸:۱۸
کد خبر: ۹۷۵۳۱۸
مبارزه شما با ویروس کرونا و حفاظت از جان مردم هم طراز با مجاهدت در راه دفاع از میهن
مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در پیامی به جامعه بهداشت و درمان استان، اقدامات جامعه پزشکی و حوزه بهداشت و درمان استان در مقابله با ویروس کووید 19 و حفاظت از جان شهروندان را هم طراز با مجاهدت در راه وطن و دفاع از مردم دانست و از آنها تشکر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، متن پیام علیرضا شیخی بدین شرح است:

 

 

پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و بیمارستانی و فعالین عرصه بهداشت و درمان

با سلام و آرزوی توفیق و سلامتی 

می دانیم که در مقابله با ویروس کووید 19 و در دفاع از جان مردم و مبارزه برای شکست آن که جامعه ما و جان مردم عزیز کشور و هموطنان را تهدید می کند چه تلاشهایی انجام داده، چه سختی هایی به جان خریده و چه مشقتهای جان فرسایی را متحمل می شوید. باور داریم که برای حفظ جان مردم، از جان شیرین خود مایه گذاشته و در مقابل این ویروس منحوس در خط مقدم مقابله با آن، سینه سپر کرده و خود را به مخاطره انداخته اید و به عنوان مدافعان عرصه سلامت مردم، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستید. دوری از خانه و خانواده، حضور در مرکز این کارزار، شجاعت می خواهد و فداکاری، دلاوری می طلبد و مردم دوستی ، تعهد میخواهد و مسئولیت پذیری.  شما زنان و مردان شجاع این مرز و بوم، به رغم همه مشکلات و کمبودها، امروز با تلاش و همت ارزشمندتان، بی ادعا و خاضعانه به عنوان سربازان و افسران اصلی این کارزار در حال حماسه سازی هستید، مبارزه ای که اجر و قیمت آن اگر بیشتر از مجاهدت در راه خدا نباشد قطعا کمتر از آن نیست. چه بگویم و چگونه از اقدامات شما عزیزان سخن برانم که زبان از بیان این همه ایثار قاصر است اما یقین دارم که مردم قدرشناس و خصوصا مردم قدردان و با محبت استان عزیزمان آذربایجان غربی با دیدن این تلاشهای صادقانه، به داشتن چنین مردان و زنان شجاع و جسور خود می بالند و به آنها افتخار می کنند.

بنده نیز با این زبان قاصر برخود فرض دانستم که به سهم خود و از طرف پرسنل شرکت گاز استان آذربایجان غربی از تلاشهای شبانه روزی شما عزیزان، فرزندان متعهد و مسئولیت پذیر ایران عزیز تقدیر و تشکر نموده و از خداوند قادر و متعال عاجزانه مسالت نمایم که یارو یاور شما عزیزان در مقابله با این ویروس منحوس بوده و سلامت و موفقیت را  نصیب شما شایستگان نماید. 

با سپاس و تقدیم امتنان قلبی 

علیرضا شیخی 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز