برگزاری آیین معارفه مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان غربی

تقی زاده : توسعه پایدار در دوبخش ورزش و جوانان حاصل همدلی است

۱۳۹۸/۱۲/۲۲ - ۲۱:۰۱:۰۶
کد خبر: ۹۷۷۰۵۱
تقی زاده :  توسعه پایدار  در دوبخش ورزش و جوانان حاصل همدلی است
آیین تکریم از عبدالله چمن گلی و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی پورایراندوست با حضورجمشید تقی زاده و محمد مهدی شهریاری استاندار برگزارشد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،در آیین معارفه کیومرث پور ایران دوست ، از حمایت های ارزشمند و مؤثر استاندار آذربایجان غربی در اجرای برنامه های حوزه های مختلف مجموعه ورزش و جوانان در استان  تقدیر کرد.

وی در ادامه  با تأکید بر اهمیّت استراتژیک  منطقه و همجواری با کشورهای مختلف گفت: آذربایجان غربی از ظرفیت های مهم و بزرگی برخوردار است و تجارب و مدیریت شایسته مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان می تواند راهگشای تمامی برنامه ها باشد.

مدیر کل امورمجلس ، حقوقی و استان های وزارت ورزش و جوانان در  ادامه سخنانش از  کیومرث پورایراندوست به عنوان مدیری با تجربه از جنس ورزش و  مردمدار یاد کرد و گفت: وی همچنین  در بین اهالی ورزش و جوانان خوشنام است که این ویژگی قابل توجه است.

 وی اظهار  امیدواری کرد با هماهنگی و تعامل مثبت  پور ایران دوست  با استانداری ، مجموعه مدیریت استان و نیز وزارت ورزش و جوانان گام های بزرگی بخصوص در سال آینده در حوزه های ورزش و جوانان برداشته شود.

تقی زاده در بخش دیگری از سخنانش تحقق به توسعه پایدار  در دوبخش ورزش و جوانان را حاصل  تدوین برنامه با پشتوانه اجرا،تعامل  وهمدلی با سایر مجموعه ها   دانست  و عنوان کرد که این مهم باید مورد توجه قرار بگیرد.

شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حمایت ها و توجه وزیر ورزش و جوانان و معاون پارلمانی وزارت گفت: آذربایجان غربی از پتانسیل ها و فرصت های زیادی در بخش  ورزش در ابعاد قهرمانی ، همگانی، حوزه روستایی ،بانوان ،بخصوص حوزه جوانان ، فنی و عمرانی برخوردار است .

وی گفت : با توجه به مطالبات جدی جامعه ورزشی و جوانان امیدواریم مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان که  از مدیران باتجربه و خوشنام نیز است با برنامه ریزی و هماهنگی های مطلوب بتواند کمبودها را مرتفع کرده و کارهای بزرگی در استان انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز