مسابقه داستان نویسی "خانه بمانی و خانه تکانی" با محوریت آب در خوی

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۰۶:۰۳:۰۰
کد خبر: ۹۷۷۸۰۹
مسابقه داستان نویسی خانه بمانی و خانه تکانی با محوریت آب در خوی
مسابقه داستان نویسی با هدف "در خانه ماندن" و در راستای پویش "#در_خانه_بمانیم" و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و شعارهای "#ائوده_قالاق" و "#سویون_جانی_خطرده_دیر" توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی برگزار می‌شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت: مسابقه داستان نویسی با  عنوان "من و قطره آب"  راستای پویش " در_خانه_بمانیم " و پیشگیری از شیوع بیمار کرونا با شعارهای "#ائوده _قالاق" و "#سویون_جانی_خطرده_دیر" برگزار می‌شود.

سلطانعلی ولیزاده افزود: در این روزهای خانه نشینی بهترین اتفاق پرداختن به فعالیت‌هایی است که شاید به دلیل مشغله مدتها از ان غافل بودیم در این میان جایگاه مطالعه و توجه به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌تواند در این دوره بیش از پیش مد نظر قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: داستان نویسی می‌تواند ضمن اینکه باعث بالا رفتن توانمندی شهروندان شود، به عنوان یک اثر ماندگار برای آینده می‌تواند از این روزهای ما پرده بردارد؛ به همین دلیل این مسابقه با همکاری "ماهنامه #ندای_قلم" و سمن کانون فرهنگی اجتماعی رسید.

ولیزاده در مورد موضوعات مسابقه داستان نویسی گفت: این مسابقه"خانه بمانی، خانه تکانی و مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب"،  "من و قطره آب"، "صرفه جویی می کنم تا آب برای آیندگان بماند" و موضوع آزاد در دو بخش دانش آموزان و آزاد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه  داستان باید  به یکی از  دو زبان فارسی و ترکی  نوشته شده باشند، اظهار کرد: متن‌های ارسالی باید دارای ویژگی ها و عناصر داستان یعنی دارای روایت، شخصیت و فضا سازی باشند و نباید حجم آثار نباید کمتر از دویست و پنجاه کلمه و بیشتر از سه هزار کلمه شود. 

ولیزاده آخرین مهلت ارسال آثار را  15 فروردین 99 عنوان کرد و گفت: به نفرات اول تا سوم جوایز 3 و 2 و 1.5 و لوح تقدیر میلیون ریالی تعلق می گیرد و آثار برتر نیز به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد : آثار ارسالی نباید پیش تر منتشر شده و یا در مسابقه‌ی دیگری شرکت داده شده باشند. هر شرکت کننده می‌تواند با حداکثر سه اثر در این جشنواره شرکت کند.

گفتنی است آثار حتما به صورت فایل ورد (word) به ایمیل شرکت به نشانی: abfakhoy.festival@gmail.com  یا  به  نشانی @abfakhoyfestival در تلگرام ارسال شوند.

ذکر مشخصات نویسنده ، آدرس و  شماره تماس ضروری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز