اجرای رزمایش پدافند بیولوژیکی همزمان با نام "با ولایت تا شهادت" در ارومیه

۱۳۹۸/۱۲/۲۵ - ۱۸:۱۷:۳۱
کد خبر: ۹۷۸۱۸۹
اجرای رزمایش پدافند بیولوژیکی همزمان با نام با ولایت تا شهادت در ارومیه
رزمایش پدافند بیولوژیکی همزمان با پنج قرارگاه منطقه ای و دو ارشد نظامی با نام با ولایت تا شهادت با شعار ارتش فدای ملت در ارومیه آغاز شد.

‍ به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سرتیپ دوم علی حاجیلو  گفت: در این رزمایش تمام ظرفیت گروهان های جنگ نوین اعم از تجهیزات و نیروی انسانی و بهداشت و درمان در راستای هم افزایی و پشتیبانی سایر ارگان خدمتگذار در زمینه بهداشت و درمان، گندزدایی محیطی و کنترل مبادی ورودی شهرها، به کارگیری خواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا افزود: همچنین با تغییر کاربری در بخش های تولیدی در داخل نیروهای مسلح و منطقه شمالغرب، با تولید اقلام بهداشتی مانند ماسک، دستکش و اقلام ضد عفونی کننده سطح و پوست، به کمک سایر شرکت ها و کارخانجات در تامین ملزومات بهداشتی اقدام نموده ایم.

وی افزود: چون این تهدید شبه امنیتی است لذا حضور موثر نیروهای مسلح می تواند بسیار کارساز باشد. به عنوان خادمین شما مردم شریف در منطقه شمالغرب نزاجا، از همه همشهریان و هموطنان درخواست داریم که به پیامها و دستورالعمل های بهداشتی توجه کامل داشته باشند و با عوامل بهداشتی حاضر در صحنه و نیروهای مسلح، نهایت همکاری را به عمل بیاورند تا بتوانیم هرچه زودتر ریشه این میهمان ناخوانده را در سطح جامعه بکنیم ملت عزیز ایران استحضار داشته باشند مدیریت و توانائی کشور جمهوری اسلامی ایران در مدیریت بیماری بهتر از سایر کشورهای درگیر است و با بهره گیری از ظرفیت های نیروی ها مسلح انشاالله به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

نظر شما