استاندار آذربایجان غربی

ظرفیت‌های اطلاع رسانی استان برای عبور از کرونا بسیج شود

۱۳۹۸/۱۲/۲۶ - ۱۳:۲۶:۱۴
کد خبر: ۹۷۸۴۹۵
ظرفیت‌های اطلاع رسانی استان برای عبور از کرونا بسیج شود
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش و جایگاه شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی‌های استان بر بسیج و همزایی این ظرفیت‌ها برای عبور از کرونا تاکید کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با تقدیر از تلاش رسانه‌ها و خبرنگاران در آگاهی بخشی به مردم گفت: قاطبه جامعه رسانه‌ای در اطلاع یابی و امید آفرینی به مردم جانب انصاف و اعتدال را رعایت می‌کنند و این امر به طور قطع به عبور کم هزینه از بحران کرونا کمک می‌کند.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی تمام ارکان استان برای مقابله با کرونا ویروس تصریح کرد: کادر درمان در خط مقدم این مبارزه هستند و در کنار آنان مجموعه‌های مختلف اداری و نظامی و روحانیت و گروه‌های مرجع با همدلی به مردم خدمت می‌کنند.

شهریاری افزود: رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی در انعکاس تلاش‌های انجام گرفته نقش بسزایی بر عهده دارند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه استان‌ها از اتخاذ تصمیمات جزیره‌ای منع شده اند گفت: سیاست‌های کلی مبارزه با کرونا ویروس توسط ستاد ملی اتخاذ می‌شود و ما نیز تابع این سیاست هستیم.

محمدمهدی شهریاری تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همدلی نیاز داریم و افرادی که با تشویش اذهان عمومی به مقاصد مختلف درصدد برهم زدن اوضاع هستند به طور قطع از سیاست‌های دشمن پیروی می‌کنند.

او در ادامه دستور تامین منابع مالی برای تولید محتوا و بهره گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای جهت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص کرونا ویروس را صادر نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز