استاندار آذربایجان غربی

مردم هنوز بحران کرونا را جدی نگرفته اند

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۰۸:۵۱
کد خبر: ۹۷۹۹۵۸
مردم هنوز بحران کرونا را جدی نگرفته اند
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه متاسفانه بخشی از جامعه هنوز بحران کرونا را جدی نگرفته اند گفت: با تداوم این روند قطعا باعث تشدید تلفات کرونا در زمینه های انسانی، اجتماعی و اقتصادی می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در نخستین لحظات پس از تحویل سال نو در قرارگاه دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با کرونا ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش کادر درمانی و پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا تصریح کرد: اگر مردم همکاری لازم را با دستور العمل های ستاد ملی و استانی بویژه در ممانعت از ترددهای غیرضروری و مسافرت نداشته باشند به طور قطع کرونا کشته های بیشتری به همراه دارد.

وی افزود: با تداوم این روند و بی توجهی عده ای مانع از ورود مسافر به استان خواهیم شد چرا که روند شیوع بیماری کرونا صعودی است.

شهریاری گفت: با تصمیم جدید پاساژ و بازارها تا ۱۵ فروردین تعطیل شده است.

استاندار آذربایجان غربی از مسافران نوروزی درخواست کرد که به استان سفر نداشته باشند چرا که محدودیت ها به ممنوعیت تبدیل می شود.

محمدمهدی شهریاری افزود: ما مسافر نوروزی پذیرش نمی کنیم.

وی از اهتمام ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی در مبارزه با کرونا هم قدردانی کرد و گفت: تلفات دید و بازدید های نوروزی و ترددهای غیر ضروری دو هفته دیگر مشخص می شود لذا درخواست می کنیم مردم به پویش ۲۹۱۴ ملحق شوند و در خانه ها بمانند.

نظر شما