شهریاری در پیام نوروزی

بهبود شاخص های توسعه ای و تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی دو راهبرد اصلی آذربایجان غربی در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۰:۳۷:۴۸
کد خبر: ۹۷۹۹۷۳
بهبود شاخص های توسعه ای و تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی دو راهبرد اصلی آذربایجان غربی در سال ۹۹
استاندار آذربایجان غربی گفت: بهبود شاخص های توسعه ای و تداوم دستاوردهای مثبت اقتصادی دو راهبرد اصلی آذربایجان غربی در سال جدید است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری در پیام نوروزی خود گفت: سال ۹۸ با تمام فراز و نشیب هایی که داشت و سال سختی برای مردم ایران بود اما در حوزه کسب دستاوردهای اقتصادی برای آذربایجان غربی سال خوبی بود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: سال ۹۸ را با سیل آغاز و با کرونا در سال ۹۹ کماکان ادامه می دهیم. امید آن داریم که با همراهی مردم و توجه عملی به راهبرد در خانه ماندن خستگی را از تن کادر درمان و پزشکی استان که خالصانه در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند خارج می کنیم.

مقام عالی استان اظهار داشت: در سالی که گذشت در خصوص شاخص های اقتصادی شاهد اتفاقات خوبی بودیم. کسب رتبه برتر بهبود فضای کسب و کار برای سه فصل پیاپی به عنوان یکی از ارکان اساسی رونق و جهش تولید، کاهش نرخ بیکاری، رشد صادراتی، رتبه نخست احیای واحدهای تولیدی راکد، رشد سرمایه گذاری، رتبه نخست امنیت سرمایه گذاری و بهبود شاخص های سلامت و گاز رسانی و آبرسانی روستایی و سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی دولت در بخشهای مختلف مواردی بود که در سال ۹۸ در آذربایجان غربی در زمینه اقتصادی رخ داد.

استاندار آذربایجان غربی افزود: اعتقاد و باور راسخ داریم آنچه در کسب دستاوردهای مثبت اقتصادی استان در سال ۹۸ به وقوع پیوست ماحصل اتحاد و همراهی مردم و همه ارکان استان بوده است. تداوم روند بهبود شاخص های توسعه ای در زمینه سرانه درآمدی، زیرساخت های آموزشی و ورزشی و نیز فرهنگی در گرو همراهی و همدلی همگانی است.

شهریاری گفت: از تلاش و همراهی همه مردم، مدیران و مسئولان، روحانیون،نمایندگان مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی ، مرزداران و مرزبانان، نیروهای اطلاعاتی، رسانه ها و سازمان های مردم نهاد، کارکنان پرتلاش دستگاه های اجرایی، نخبگان، همه و همه که دل در گرو آبادانی و سربلندی ایران عزیز و استان همیشه سرفراز آذربایجان غربی دارند قدردانی می کنم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: ضمن تبریک سال جدید و آرزوی صحت و سلامتی برای یکایک مردم شریف و نجیب آذربایجان غربی، امید آن داریم که با همت جمعی از بحران کرونا و آبادانی قطور نازنین نیز به سربلندی عبور می کنیم و دوباره در مسیر توسعه همه جانبه و متوازن برای این خطه عزیز گام بر می داریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز