استاندار آذربایجان غربی

همراهی سپاه در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۰:۵۸:۴۸
کد خبر: ۹۸۰۲۰۸
همراهی سپاه در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است
نشست فرماندهان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و سپاه شهدا با محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در خصوص آخرین روند تدابیر مقابله با بیماری کرونا برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از مشارکت و نقش آفرینی نیروهای نظامی،انتظامی و اطلاعاتی در مقابله با کرونا گفت: توانمندی‌های شکل گرفته در بستر شکست کرونا از جمله راه اندازی بیمارستان صحرائی، استراحتگاه، ضدعفونی معابر، غربالگری و کنترل مبادی ورودی و طرح بسیج ملی توانسته از شیوع افسارگسیخته ویروس کرونا در استان جلوگیری کند.

محمدمهدی شهریاری در این نشست ضمن تبریک سال نو، به روند شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی و عموم مردم با مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با کرونا رضایت بخش است.

وی افزود: متاسفانه علیرغم همه هشدارها هنوز بخشی از جامعه خطر کرونا را جدی نگرفته اند و انتظار می رود تا این افراد نیز نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و سیاست مهم در خانه ماندن اهتمام جدی داشته باشند.

شهریاری در ادامه تعطیلی بازارهای سنتی،پاساژهای تجاری و مراکز پرتجمع تا ۱۵ فروردین و نیز کنترل مبادی خروجی و ورودی و اجرای غربالگری را در پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال موثر دانست.

در این دیدار تدابیر لازم در خصوص آمادگی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) و سپاه شهدا برای افزایش فعالیتهای مقابله ای از جمله راه اندازی و تجهیز بیمارستان صحرائی و نیز تولید ماسک و اقلام ضد عفونی بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز