بازرسی و نظارت بر روند توزیع و فروش اقلام بهداشتی با جدیت اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۵ - ۰۰:۱۲:۳۷
کد خبر: ۹۸۰۶۷۹
بازرسی و نظارت بر روند توزیع و فروش اقلام بهداشتی با جدیت اجرا می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت:برای جلوگیری از هر گونه کم کاری در امر تهیه و فروش اقلام سلامت محور بازرسی‌ها با جدیت اجرا می‌شود .
به گزارش برنا آذربایجان غربی،بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه بازدید از یک شرکت پخش کننده اقلام بهداشتی و ضدعفونی با تاکید بر اینکه در بازدید از برخی داروخانه‌های سطح شهر ارومیه، روند مطلوب فراوانی اقلام ضدعفونی از جمله محلول و ژل مشهود بود افزود: با توجه به ممنوعیت خروج الکل تولیدی استان و نیز ظرفیت‌های موجود به لحاظ بهره مندی از محلول‌های ضد عفونی مشکلی در استان وجود ندارد و در مراحل مختلف با توجه به اعلام نیاز داروخانه‌ها توزیع انجام می‌شود.

شهدی با بیان اینکه کمیته اقتصادی ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا جزئیات تهیه و توزیع اقلام ضدعفونی را رصد می‌کند گفت: هماهنگی‌های خوبی در بین دستگاه‌های متولی وجود دارد و این وحدت رویه موجب شده تا مشکل خاصی در خصوص اقلام سلامت محور وجود نداشته باشد.

او  به تولید لباس‌های بیمارستانی و ماسک در استان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به احساس مسئولیتی که گروه‌های مردمی، واحد‌های تولیدی و خیرین در تولید اقلام بهداشتی دارند، این تولیدات باید با نظارت و تایید شبکه بهداشتی تولید و توزیع شود.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به توزیع دستکش  افزود: در این بخش هم توزیع خوبی انجام گرفته و مشکل حادی وجود ندارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز