پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت روز جوان

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۰۸:۳۳:۲۸
کد خبر: ۹۸۴۴۲۷
پیام استاندار آذربایجان غربی بمناسبت روز جوان
استاندار آذربایجان غربی بمناسبت ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در پیامی ضمن تبریک این روز به جوانان ایران زمین بویژه جوانان رشید و ساعی آذربایجان غربی، نقش آفرینی امروز آنان در عرصه مقابله و مدیریت بیماری کرونا را ستود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) انتخابی شایسته برای نامگذاری روز جوان است. فارغ از همه کلیشه ها و شعارهایی که تا به امروز برای جایگاه جوان در توسعه پایدار سرزمینمان ایران بیان شده، باید اذعان نمود که این قشر باعزت سرزمینم با همت و پشتکار همواره در عرصه های مختلف خط شکن بوده است.

"قدم های اول" را شما جوانان بخوبی می دانید و اجرا می کنید. تاریخ این سرزمین نیز همواره شاهدی صادق بوده بر توانمندی و گام های نخستینی که شما برداشته اید و توانسته اید جامعه را همراه خود سازید. نمونه های عینی آن را در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دوران سازندگی، دور زدن تحریم ها، خودباوری در اوج تحریم، دفاع از حرمین و امروز هم در میدان مهم مقابله و مدیریت بیماری کرونا بخوبی وارد عمل شده و خالصانه و صادقانه کار می کنید.

اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز آذربایجان غربی که سرشار از شور و اشتیاق برای هموار سازی مسیر توسعه و آبادانی بیش از پیش این دیار سربلند هستند تبریک می گویم و با همت و اراده استواری که از شما جوانان سراغ دارم، مطمئنم مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می شود و آینده این سرزمین به دست همین جوانان خلاق، فعال و مخلص، درخشان خواهد بود و به مدد الهی از آزمون سخت کرونا هم سربلند خارج می شویم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز