افزایش ۳۲ درصدی مصرف آب خویی ها در نوروز امسال

۱۳۹۹/۰۱/۱۸ - ۱۱:۲۱:۴۱
کد خبر: ۹۸۴۹۵۷
افزایش ۳۲ درصدی مصرف آب خویی ها در نوروز امسال
سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از افزایش مصرف آب در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد و گفت: میزان مصرف آب در شهر خوی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۹۰ هزار متر مکعب افزایش داشته است.

سلطانعلی ولیزاده با اشاره به اینکه مصرف آب در شهر خوی ۳۲ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشت، خاطرنشان کرد: میزان مصرف آب در دو هفته اول فروردین سال ۱۳۹۸, ۵۸۵هزار و ۸۴۲مترمکعب بود و در مدت مشابه امسال به ۷۷۶هزار و ۴۹۰متر مکعب افزایش پیدا کرده است . 

وی با تأکید براینکه مشکلی در تأمین آب وجود ندارد، گفت: در حال حاضر مشکلی در تأمین و تولید آب  وجود ندارد اما با توجه به مصارف بالای موجود در لازم است مردم در کنار رعایت نکات بهداشتی به مدیریت مصرف آب نیز توجه داشته باشند .

سرپرست شرکت ضمن آروزی سلامتی برای مردم و کادر درمانی کشور افزود :همکاران ما مانند سربازی که در جبهه‌ای دیگر پشت سر پزشکان و پرستاران ایستاده اند به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی میباشند. در این مدت که نیاز مبرم به آب وجود داشت حتی در ایام اوج مصرف آبرسانی پایدار ، بدون وقفه و مشکل انجام شد . 

وی در خاتمه از شهروندان محترم  درخواست می‌شود، ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی تا حد امکان از مصارف غیرضروری پرهیز نمایند و شرکت آب و فاضلاب را در این زمینه یاری رسانند.

نظر شما