استاندار آذربایجان غربی:

اقدامات سمن های جوانان در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۴:۱۴
کد خبر: ۹۸۵۳۹۹
اقدامات سمن های جوانان در مقابله با کرونا قابل تقدیر است
استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه از طرح های توسعه محور نمایندگان مجمع سمن های جوانان استان و هر جوانی که طرح توسعه محور برای کمک به بهبود روند توسعه دارد استقبال و حمایت می شود گفت: برای تثبیت فرهنگ جوان باوری علاوه بر استقبال از ایده های نو و موثر آماده هستیم تا در زمینه های مالی نیز حمایت لازم را به عمل آوریم.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری در نشست با نمایندگان مجمع سمن های جوانان استان ضمن تبریک روز جوان و عید نیمه شعبان با اشاره به اینکه توجه و باور به جوانان جزو برنامه های مدیریت استان بشمار می رود افزود: با همه تلاشها و اقداماتی که انجام گرفته اما قبول دارم که عملکردمان در قبال با جوانان مطلوب نبوده و در این رابطه راضی نیستیم.

وی گفت: در انتصاب نیروهای جوان با وجود همه سنگ اندازی هایی که صورت می گیرد افراد توانمندی بکار گرفته شده اند که می توانند منشا تحولات خوبی باشند.

شهریاری حاشیه سازی برای استفاده از نیروهای جوان را امری عادی دانست و گفت: تغییر روندهای سنتی و استفاده از نیروهای جوان خوش فکر و ساعی هزینه دارد و ما ابایی در این خصوص نداریم.

وی راه اندازی مجمع مشورتی و خانه جوانان استان را که جزو مطالبات جدی این قشر است را مورد توجه قرار داد و گفت: برای ایجاد خانه جوانان آمادگی داریم و در صورتی که مجمع جوانان در خصوص زمین احداث با راه و شهرسازی به توافق برسند به زودی عملیات اجرایی را آغاز می کنیم.

وی افزود: به ظرفیت مشورتی جوانان باور داریم و علاوه بر اینکه در موقعیت های مختلف از نظرات این عزیزان استفاده می کنیم برای راه اندازی مجمع مشورتی جوانان استان هیچ مانعی وجود ندارد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از اقدامات سمن های جوانان در مقابله با بیماری کرونا گفت: اهتمام شکل گرفته از سوی اقشار و نهادهای مختلف از جمله جوانان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا قابل تقدیر است.

 شهریاری تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی ملزم به استفاده از توان جوانان در عرصه های مختلف به منظور پویایی بیشتر هستند.

وی افزود: برای برگزاری نشست های فصلی با مجمع سمن های جوانان و نیز جوانان نخبه آمادگی داریم و دستگاه های مربوطه باید ساز و کار این نشست ها را فراهم سازند.

شهریاری استفاده از توان جوانان نخبه خارج از استان، پیگیری و جدیت، وحدت رویه، پرهیز از راهبرد غلط توهین و افترا برای کسب امتیاز و توجه و نیز ایده های نو را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: جوانان هر ایده ای که می تواند منجر به تحرک و پویایی در روند توسعه استان بشود را ارائه کنند و مطمئن باشند که مورد حمایت قرار می گیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز