اهدای ۵۰۰ بسته غذایی توسط خیرین و هیات‌های مذهبی در نیمه اول شعبان

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۲:۲۶:۵۱
کد خبر: ۹۸۵۴۶۳
اهدای ۵۰۰ بسته غذایی توسط خیرین و هیات‌های مذهبی در نیمه اول شعبان
حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان سلماس از اهدای ۵۰۰ بسته غذایی توسط خیرین و هیات‌های مذهبی در نیمه اول شعبان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه شهرستان سلماس درجلسه هم اندیشی اعیاد شعبانیه گفت :با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در شهرستان سلماس گفت: بیش از ۵۰۰ سبد غذایی دردهه اول شعبان با مساعدت خیرین نیک اندیش به خانواده های نیازمند اهدا شد.

امام جمعه سلماس درادامه به برکات خدمت به مردم نیز گفت : هرکس برای رضای خدا به برادر دینی اش خدمت کند، خداوند در هنگام نیازش او را عوض خواهد داد و از گرفتاری های دنیا بیشتر از خدمت وی از او رفع خواهد کرد و هرکس غمی را از دل مؤمنی بزداید، خداوند غصه های دنیا و آخرتش را بر طرف می کند و هرکس نیکی کند، خداوند به او نیکی می کند و خداوند نیکوکاران را دوست می دارد.

حجت الاسلام طباطبایی افزود: دردین مقدس اسلام ایات وروایات بی شماری درجهت خدمت به مردم اشاره شده والان بهترین فرصتی است که افراد خیر ونیکوکار به کمک نیازمندان جامعه بشتابند تا خانواده انها نیز مشکلی نداشته باشند .

اصغری فرماندار سلماس نیز از همراهی و همکاری مردم درجهت مقابله با ویروس کرونا قدردانی وازخیرین این شهرستان بخاطر مشارکت درجهت رفع مشکلات جامعه قدردانی نمودند .

مهدی خضرلو رئیس کمیته امداد این شهرستان  نیز گفت : با وجود مشکلات ناشی ازبیماری کرونا در جامعه خوشبختانه مشارکت خیرین بسیار افزایش یافته و در سال جدید به تمامی خانواده های تحت پوشش و نیازمند با مشارکت خیرین سبد غذایی توزیع شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز