سردار شهسوار

توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی تا نیمه اول ماه مبارک رمضان

۱۳۹۹/۰۱/۲۰ - ۰۸:۲۳:۴۸
کد خبر: ۹۸۵۷۱۵
توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی تا نیمه اول ماه مبارک رمضان
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از توزیع ۴۰ هزار بسته معیشتی تا نیمه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در نشست مشترک با اعضای ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در خوی با تجلیل از تلاش‌های کادر درمانی و بهداشتی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه در مقابله با ویروس کرونا و در کنار اجرای رزمایش بیولوژیکی شهدای مدافع سلامت طرح حمایت از آسیب دیدگان از کرونا را هم اجرا می‌کند.

وی افزود: در اجرای این طرح تاکنون ۲۸ هزارو ۶۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان توزیع شده و تا نیمه اول ماه مبارک رمضان ۴۰ هزار بسته معیشتی دیگر نیز توزیع می شود.

فرمانده سپاه شهدای استان با اشاره به افزایش تخت‌های بیمارستانی خوی آن را ظرفیتی بس مهم در کنار وحدت و همدلی مردم این شهرستان برای مقابله و شکست ویروس کرونا در این شهرستان دانست.

غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم خوی

عابدی فرماندار خوی هم در این نشست از غربالگری بیش از ۹۰ درصد مردم شهرستان برای تشخیص ویروس کرونا خبرداد و گفت: در اجرای رزمایش بیولوژیکی مدافعان سلامت با محوریت بسیجیان و خیران سلامت بیش از ۱ میلیون ۵۰۰ هزار لیتر محلول برای ضد عفونی وگند زدایی معابر، خیابان‌ها و امکن عمومی مصرف شده است.

سردار شهسواری سپس به اتفاق مسئولان به مناطق زلزله زده قطور خوی رفت و از نزدیک با روند آوار برداری و امداد رسانی و مشکلات مردم منطقه آشنا شد.

فرمانده سپاه شهدای استان روند آوا برداری و خدمات رسانی به زلزله زدگان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در نشست با متولیان بازسازی نسبت به تسریع در روند آوار برداری و بازسازی تصمیمات لازم گرفته شد.

سردار شهسواری همچنین در بازدید از یگان‌های سپاه در منطقه قطور خوی از تلاش‌های این یگان‌ها در امداد رسانی به زلزله زدگان قطور و فعالیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز