رعایت الزامات بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت

۱۳۹۹/۰۱/۲۶ - ۱۲:۱۶:۴۰
کد خبر: ۹۸۸۲۸۹
رعایت الزامات بهداشتی در جایگاه‌های عرضه سوخت
رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه گفت: جایگاه‌های عرضه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات هستند.
به گزارش برنا آذربایجان غربی،رحمت حاجی زاده رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیهگفت: بازدید و نظارت بر ضدعفونی و گندزدایی تجهیزات از قبیل نازل‌ها، دستگاه‌های کارت خوان و شست وشوی محیط عمومی جایگاه‌ها به طور روزانه توسط اکیپ‌های کنترلی در حال انجام است.
 
حاجی زاده با تأکید بر اینکه مشارکت عمومی اعم از مشتریان، مالکین و اپراتور جایگاه‌ها در پیشگیری کرونا ویروس در مجاری عرضه اهمیت زیادی دارد از همراهی مردم در رعایت الزامات بهداشتی مبارزه با کرونا در جایگاه‌ها قدردانی کرد.
 
او از مشتریان جایگاه‌ها خواست جهت پیشگیری از انتشار ویروس از پول نقد در جایگاه‌ها استفاده نکنند و از زیرساخت‌های بانکی فراهم شده در مجاری عرضه بهره برداری نمایند.

سهرابیان مدیرعامل یکی از شرکت‌های فعال در منطقه ارومیه گفت: تامین الزامات بهداشتی مشتریان اعم از دستکش یکبار مصرف، دستمال کاغذی و مواد ضدعفونی کننده بعهده مالکین جایگاههاست و نظارت روزانه و مستمر در روند اقدامات انجام می‌شود.
 
او گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های نگران کننده جایگاه‌ها سلامتی کارگران مجاری عرضه است و بدین منظور از اپراتور‌های سوختگیری خواسته شده بطور متناوب آخرین وضعیت علائمی خود را در سایت https://salamat.gov.ir ثبت نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز