خط کشی ۴۲۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۲:۱۳:۴۷
کد خبر: ۹۹۰۸۴۲
خط کشی ۴۲۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر از محورهای ارتباطی استان در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، ارسلان شکری گفت: نیمه نخست فروردین ماه سال جاری بالغ بر ۴۲۰ کیلومتر خط کشی از محورهای ارتباطی استان خط به صورت ۶ خطه در محدوده های ورودی استان اجرا شده است.

وی از تعمیر و نگهداری تعداد ۹۷۴ دستگاه چراغ های چشمک زن سولار و برقی در سطح استان طی سال جاری خبر داد و اظهار کرد: همچنین در راستای آشکارسازی نقاط پرحادثه تعداد ۱۵۰ دستگاه چراغهای آذرخشی پلیس مجازی سولار در سطح استان نصب شده است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اقدامات و تهمیدات انجام یافته در این ارتباط یادآور شد: با ایجاد ۵۲ گیت ایست بازرسی در قالب اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی نسبت به نصب تجهیزات ایمنی شامل علائم آشکار سازی، کاهش سرعت، نصب تابلو، علائم و چراغ های هشدار دهنده با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال در محورهای مواصلاتی استان اقدام شده است.

وی ادامه داد: رنگ آمیزی و آشکارسازی ۱۸۸ مورد سرعتگاه و تحویل رنگ به اکیپ های امانی جهت رنگ آمیزی توسط اکیپ های راهداری استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در فروردین ماه سال جاری را شامل می شود.

این مقام مسئول از شانه سازی، تسطیح و رگلاژ شانه های خاکی و نخاله برداری ۶۳۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز خبر داد و گفت: نصب بنرهای پیام ترافیکی به تعداد ۷۹۸ مورد در سطح استان و شستشوی تابلو و علائم جاده ای به تعداد ۴۹ هزار و ۲۶۵ مورد در محورهای مواصلاتی استان نیز در ایام صورت پذیرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز