پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۱:۱۶
کد خبر: ۹۹۴۵۶۳
پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز شوراها
استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز آغاز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ متن پیام محمدمهدی شهریاری به این شرح است:

بسمه تعالی

اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای آذربایجان غربی

سلام علیکم

مشارکت و الگوی جمعی تفکر به عنوان شاخصه ای مهم در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی مطرح است و شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان مجموعه هایی توانمند و متاثر از این شاخصه مهم سرمنشا تحولات درخشانی در مسیر مردم سالاری دینی بوده اند.

نهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ مصادف با سالروز فعالیت شوراهای اسلامی شهر و روستا است. بودن تردید این نهاد مردمی و سرمایه اجتماعی عظیم که برخاسته از افکار و اندیشه های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و بر اساس اصول ششم و هفتم و نیز اصول یکصد تا یکصد و ششم قانون اساسی است امروز از ارکان مهم تصمیم گیری و نظارت است و توانسته در مسیر تعالی و پیشرفت مباحث شهری و روستایی گام های موثری بردارد.

این ظرفیت مهم با بهره مندی از توان نیروهائی دلسوز، باتجربه و مردمی که از پایگاه های اجتماعی برخوردار هستند، سهم بسزایی در پیگیری مطالبات مردمی دارند و امروز نیز نقش آفرینی آنان در میدان مبارزه با کرونا بار دیگر بر توانمندی آنان صحه گذاشته است.

اینجانب ضمن تبریک روز شوراها به تمامی اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و مردم عزیز و شریف آذربایجان غربی توفیق روز افزون برای همه برادران و خواهران عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا را در راستای ایجاد رفاه و آسایش در سال مزین به جهش تولید از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
 

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز