بازرسی از ۱۸ هزار واحد صنفی آذربایجان‌غربی درطرح فاصله‌گذاری اجتماعی

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۰۹:۳۶:۵۸
کد خبر: ۹۹۷۶۹۷
بازرسی از ۱۸ هزار واحد صنفی آذربایجان‌غربی درطرح فاصله‌گذاری اجتماعی
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با اجرایی شدن طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیل شدن فعالیت‌های صنفی و خدماتی، 18 هزار و 352 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام و 925 پرونده تخلف به ارزش بیش از 43 میلیارد و 851 میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، غلامرضا بابایی رییس سازمان صمت استان اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی واحدهای صنفی و خدماتی استان، 18 هزار و 352 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام گرفت که در این راستا 925 پرونده تخلف به ارزش 43 میلیارد و 851 میلیون ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

وی افزود: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو از موقعیت پیش آمده در استان 131 فقره پرونده تخلفات اقلام بهداشتی و مورد نیاز برای مبارزه با کرونا به ارزش بیش از 4 میلیارد و 564 میلیون ریال با عمده تخلفات احتکار، گرانفروشی و عدم ارائه کالا تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی برای رسیدگی بیشتر به مراجع مربوطه ارسال شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: با توجه به ارزیابی عملکرد سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها در حوزه بازرسی و رسیدگی به تخلفات  سال گذشته، آذربایجان غربی با انجام بیش از 138 هزار مورد بازرسی و افزایش 40 درصدی نسبت به سال 97 در بین 32 سازمان کشور رتبه دوم را کسب کرده است.

بابایی خاطرنشان کرد: در حوزه ارزی بعد از نظارت و بررسی پرونده اشخاص حقیقی و حقوقی که از نظام بانکی ارز دولتی دریافت کرده بودند 4 فقره پرونده تخلف با عنوان عدم اجرای تعهدات به ارزش بیش از 3 هزار و 116 ملیارد ریال تشکیل و به مراجع مربوطه ارجاع داده شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز