وجود ۴۲ هزار مشترک نفت سفید در ناحیه مرکزی ارومیه

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۸:۵۸:۰۳
کد خبر: ۹۹۹۹۲۶
وجود ۴۲ هزار مشترک نفت سفید در ناحیه مرکزی ارومیه
رئیس شرکت پخش فراورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه گفت: ۴۲ هزار خانوار مشترک نفت سفید در مناطق تحت مدیریت این ناحیه وجود دارد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،گروه معین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در قالب تیمی ۸ نفره و باهدف بررسی و اجرای اطلاعیه‌ها و دستورالعمل‌های شرکت، کنترل کمی و کیفی فرآورده‌های نفتی ارسالی به جایگاه‌ها و سایر مصرف کنندگان، وضعیت موجود و رسیدگی به مسائل و نیازمندی‌های کارکنان و ارباب رجوع از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه بازدید کرد.

احمد مجرد، مدیر منطقه از تلاش‌های کارکنان ناحیه مرکزی در امر سوخت رسانی و اجرای پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا و بازدید روزانه از جایگاه‌ها تقدیر و بر آمادگی ناحیه برای تامین سوخت مورد نیاز مرکز استان در فصل تابستان تاکید کرد.

رحمت حاجی زاده، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه نیز ضمن تقدیر از تلاش کلیه کارکنان ناحیه برای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی منطقه و همچنین سپاس‌گزاری از گروه معین برای ارزیابی دقیق ناحیه، گزارش عملکرد کاملی از خدمات ناحیه مرکزی در سال گذشته ارایه کرد.

او با اعلام اینکه ۴۲ هزار خانوار در این ناحیه مصرف کننده نفت سفید هستند افزود: این مشترکان سالانه نزدیک به یکصد میلیون لیتر نفت سفید مصرف می‌کنند.

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه مرکزی ارومیه گفت: در سه ماهه پایان سال ۹۸ بالغ بر ۳۷۸ بازدید از مصرف کننده‌های جز و ۹۵ بازدید از مصرف کننده‌های عمده و ۳۵۰ بازدید روستایی و ۱۹۰۰ بازدید شهری از خانوار‌های نفت سفید سوز انجام شده که در مجموع ۷۵۰ خانوار از تعداد خانوار‌های نفت سفید سوز کاسته شده است.

حاجی زاده همچنین از انجام ۲۳۸۰ بازدید از جایگاه‌های سوخت ناحیه مرکزی ارومیه جهت حصول اطمینان از اجرای الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا خبر داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز