توزیع تعداد ۱۳۷۷ بسته حمایتی ویژه رانندگان حمل و نقل درون شهری توسط شهرداری خوی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۳:۴۴
کد خبر: ۹۹۹۹۶۰
توزیع تعداد ۱۳۷۷ بسته حمایتی ویژه رانندگان حمل و نقل درون شهری توسط شهرداری خوی
شهردار خوی گفت : تعداد ۱۳۷۷ بسته حمایتی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریالی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری خوی توزیع میشود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، محرم اکبرزاده شهردار خوی از توزیع بسته کمک معیشتی برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خوی خبرداد.

شهردار خوی با اشاره به تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: با گسترش روند بیماری کرونا در اسفندماه و روزهای پایانی سال۹۸ و در راستای اجرای طرح های جلوگیری از شیوع این بیماری، ارائه خدمات از سوی ناوگان حمل و نقل درون شهری تعطیل شد.

اکبرزاده گفت: طبیعتا پس از اجرای طرح فاصله گذاری و آغاز فرآیند ارائه خدمات از سوی این ناوگان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و شرایط ویژه پیش آمده بر اثر تعطیلی چند هفته ای این ناوگان، با پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی خوی بسته حمایتی برای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری توزیع می شود.

وی افزود: با بررسی صورت گرفته پس از آغاز فعالیت ناوگان و ارائه خدمات و سرویس دهی به شهروندان
به دلیل کاهش درآمدی رانندگان تحت پوشش سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شامل تاکسی، تاکسی ون واتوبوس های درون شهری بسته حمایتی شهرداری و شورای اسلامی شهر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۴۵ میلیون ریال بین رانندگان این ناوگان توزیع خواهد شد.

اکبرزاده در پایان گفت: تعداد بسته های معیشتی ۱۳۷۷ مورد و شامل سبد مواد غذایی و کالاهای مصرفی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز