جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدای شمالغرب کشور:

سپاه حمزه سیدالشهداء برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می کند

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۹:۵۹:۱۷
کد خبر: ۹۹۹۹۶۶
سپاه حمزه سیدالشهداء برای ایجاد امنیت پایدار تلاش می کند
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدای شمالغرب کشور گفت: ۱۵۰۰سری جهیزیه به نوعروسان استان های آذربایجان غربی و کردستان اهدا می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، سردارسرتیپ دوم مجید ارجمندی فر در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش  سراسری کمک مومنانه که در حسینه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، افزود: قرارگاه حمزه سیدالشهدا در راستای ماموریت خود باهمکاری سپاه ۱۵۰۰سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان های آذربایجان غربی و کردستان اهدا می کند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد جهیزیه در ۲۷شهرستان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: ۵۰۰سری از این جهیزیه ها در کردستان و مابقی در آذربایجان غربی توزیع می شود. 

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدای شمالغرب کشور با اشاره به اینکه سپاه در هر زمان مطیع امر رهبر بوده و هر زمان ایشان دستور دهند، لبیک گویان آماده ایم، اظهار کرد: در راستای لبیک به امر رهبری در مرحله اول کمک های مومنانه در آذربایجان غربی ۲۰۰هزار بسته معیشتی و در سری دوم آن نیز ۵۰هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان  باحفظ کرامت انسانی توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه حمزه سید الشهدا تمام تلاش خود را بکار گرفته تا امنیت پایدار را در شمال غرب کشور به ویژه آذربایجان غربی و کردستان ایجاد کند، تصریح کرد: سپاه در کنار کارهای امنیتی کارهای اجتماعی و جهادی نیز انجام می دهد که اهدای جهیزیه و توزیع بسته های معیشتی نمونه ای از این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه شعار سپاه "از مردم برای مردم" است، یاد آورشد: سپاه در این ایام با ساخت مسکن با همکاری ومشارکت بهزیستی کمیته امداد امام راحل همواره در حال خدمت به مردم نیازمند است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز