عملیات اجرایی و بهره‌برداری ۲۳۴ واحد مسکونی در جنوب استان بوشهر آغاز شد

۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۳:۰۷
کد خبر: ۱۱۱۲۳۰۷
عملیات اجرایی و بهره‌برداری ۲۳۴ واحد مسکونی در جنوب استان بوشهر آغاز شد
در آیینی با حضور سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد عملیات اجرایی و بهره برداری از 234 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان جنوبی استان بوشهر آغاز شد.

به گزارش برنا؛ در آیینی با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و نمایندگانی از شرکت پتروشیمی زاگرس، جم و شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی، عملیات اجرایی و بهره برداری از 234 واحد مسکونی مددجویی در شهرستان جنوبی استان بوشهر آغاز شد.

سید مرتضی بختیاری در این آیین اظهار کرد: حضور خیرین حقیقی و حقوقی در برنامه‌های فقرزدایی و توانمندسازی کمیته امداد قابل تقدیر است.

 رئیس کمیته امداد افزود: مردم محروم قدرشناس هستند و اگر بر حکم وظیفه خدمتی هم به این خانواده ها با تکریم و احترام ارائه می کنیم، قدرشناسی آنها مشهود است.

او با اعلام این که یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد در عرصه فقرزدایی، تامین مسکن مقاوم و پایدار است، گفت: در این راستا فعالیت‌های خوبی در سطح کشور از طریف انعقاد تفاهم نامه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استانداری‌ها، بنیاد مسکن و صنایع منعقد شده است.

رئیس کمیته امداد بیان کرد: امروز و در شهر بیدخون شهرستان عسلویه در استان بوشهر و با مشارکت پتروشیمی جم برای ساخت 10 واحد و شورای راهبردی پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی برای ساخت 20 واحد شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت 30 واحد مسکونی مددجویی هستیم که نشان می‌دهد شرکت‌های پتروشیمی در استان بوشهر و به خصوص شورای راهبردی برای رفع مشکل مسکن مددجویان این نهاد فصل تازه‌ای از همکاری با کمیته امداد را آغاز کرده‌اند.

او ادامه داد: همچنین تفاهم نامه ساخت 230 واحد جدید مسکن مددجویی در چهار شهرستان جم، عسلویه، کنگان و دیر در استان بوشهر با سهم 50 درصدی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در پارس جنوبی و کمیته امداد منعقد شد که طی یک سال احداث و به بهره برداری می‌رسد.

بختیاری عنوان کرد: اقدام قابل تقدیر شرکت پتروشیمی زاگرس برای ساخت چهار واحد مسکونی ویژه ایتام شهر عسلویه که امروز تحویل چهار خانواده یتیم داده شد نیز بخشی از مشارکت پتروشیمی‌های مستقر در جنوب استان بوشهر برای رفع مشکل مسکن خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

گفتنی است برای ساخت چهارواحد مسکونی با متراژ 90 متری که توسط شرکت پتروشیمی زاگرس و کمیته امداد با سهم 50 درصدی ساخته است، در مجموع 720 میلیون تومان هزینه شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز