بازگشایی سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام ترم بهمن

۱۳۹۹/۱۲/۲۹ - ۰۹:۵۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۴۶۹۱
بازگشایی سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام ترم بهمن
​رئیس مرکز فناوری سازمان بهزیستی کشور از بازگشایی سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام ترم بهمن خبر داد.

به گزارش برنا؛ مجید رضازاده درباره روند ثبت نام دانشجویان تحت پوشش بهزیستی در سامانه گفت: سامانه دانشجویی بهزیستی برای ثبت نام ترم بهمن ماه برای دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی مجددا باز شده و کسانی که می خواهند برای ترم بهمن ماه ثبت نام کنند، می توانند اقدام کنند.

اوادامه داد: کسانی که برای ترم مهر نیز موفق به ثبت نام در سامانه نشده بودند و یا افرادی که نقص پرونده داشته‌اند و لازم بوده مدارکشان را تکمیل کنند فرصت دارند نواقص پرونده را برطرف کنند.

​رئیس مرکز فناوری سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکنون ۲۷هزار ثبت نام در سامانه انجام شده که بیش از ۴۰۰۰ برای ترم دوم بوده است، خاطرنشان کرد: حدود ۲۲ هزار دانشجو در سامانه ثبت نام کرده‌اند که برای حدود ۱۸ هزار نفر پرداخت داشته‌ایم. افرادی که پرونده انها کامل و تایید اخذ کرده‌اند کارشان به اتمام رسیده و امیدواریم افرادی که پرونده آنها ناقص است رفع نقص کنند و اگر ثبت نام نکرده‌اند این کار را انجام دهند و افرادی که مدارک ترمی خود را بارگذاری نکرده‌اند این کار را انجام دهند تا به سرعت پرداخت‌ها را داشته باشیم.

رضازاده یادآور شد: بسیاری افراد تقاضا داشتند که معرفی‌نامه به دانشگاه همانند گذشته داشته باشند که درحال حاضر سامانه این امکان را دارد و هریک از افراد که نیاز به این معرفی نامه داشته باشند قابلیت پرینت نامه وجود دارد که باید مهر و امضای شهرستان و استان را داشته باشند تا برای تخفیف ۲۰ درصدی و ثبت نام به دانشگاه ارائه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز