المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش‌های آموزش عالی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۲۳ - ۱۳:۰۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۰۱۱۹۲
المپیاد ملی دانشگاهی با مشارکت بخش‌های آموزش عالی برگزار می‌شود
اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام‌های فدراسیون به هیئت‌های استانی با حضور اعضا در محل فدراسیون برگزار شد.
به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، اولین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در سال جدید با تاکید بر برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی و واگذاری اعزام‌های فدراسیون به هیئت‌های استانی با حضور اعضاء در محل فدراسیون برگزار شد.
 
علیزاده سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در ابتدای این جلسه که با موضوع بررسی تقویم سال ۱۳۹۹، انتخابات فدراسیون و طرح برگزاری المپیاد ملی با حضور اعضا برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات دکتر دهخدا رئیس پیشین فدراسیون گزارشی از عملکرد سال گذشته فدراسیون ارائه و گفت: یکی از سال‌های خوب فدراسیون به دلیل کسب نتایج ارزشمند در مسابقات بین المللی بود که برای اولین بار با کمترین نفرات بهترین نتیجه را در یونیورسیاد کسب کردیم و همچنین حضور موفق در رویداد‌های بین المللی و برای اولین بار شاهد حضور در لیگ جهانی بسکتبال دانشجویان و کسب مدال در این رویداد بودیم.

وی افزود: دلیل این موفقیت‌ها عمل به توصیه سیاست‌های وزارت علوم و اسناد بالادستی برای حضور کیفی در رویدادها، حمایت‌های همه جانبه وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، حمایت‌های همه جانبه فدراسیون‌های ورزشی، به کارگیری کادر فنی متخصص و سرپرستان با تجربه و حضور موثر و فعال ۵ بخش تربیت بدنی آموزش عالی در تحقق برنامه و اهداف برنامه راهبردی فدراسیون بود.

سرپرست فدراسیون ورزش دانشگاهی گفت: با توجه به بازخورد خوب واگذاری اعزام‌ها به بخش‌های مختلف در سال‌های گذشته قصد داریم در این دوره از ظرفیت‌ها و پتانسیل هیات‌های ورزشی استانی در اعزام رشته‌های مختلف به مسابقات برون مرزی استفاده شود.
 
علیزاده اظهار داشت: دیدگاه ما به بخش ورزش بانوان نگاه بخشی و عدالت محوری جهت حضور حداکثری بانوان در فعالیت‌های فدراسیون و اعزام‌ها می‌باشد.

وی در ادامه در خصوص برگزاری مجمع انتخابات گفت: علیرغم هماهنگی‌های بعمل آمده که مقرر شده بود انتخابات در هفته اول اردیبهشت برگزار شود به دلیل شیوع بیماری کرونا متاسفانه موفق به برگزاری مجمع نشدیم و امیدوارم که با کم شدن کرونا و صدور مجوز برگزاری جلسات از سوی مسئولین ذیربط بتوانیم در اولین فرصت بعد از هماهنگی‌های لازم مجمع انتخابات فدراسیون را برگزار نماییم.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: در بخش بین الملل هم باید حضور فعال و در کسب کرسی‌های بین المللی هم باید سهم بیشتری داشته باشیم، همچنین با توجه به شرکت دانشجویان و دانشگاهیان کشورمان در برنامه‌های آموزشی فیزو باید زمینه حضور و مشارکت بیشتردانشجویان دانشگاهیان را در نشست‌های علمی و آموزشی فدراسیون بین المللی دانشجویان جهان (فیزو) را فراهم کنیم تا نمایندگان کشورمان در این مجامع حضور فعال داشته باشند.

در ادامه این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون برنامه‌ها و کار‌های انجام شده، در خصوص بررسی بودجه و تقویم پیشنهادی فدراسیون در سال ۱۳۹۹، طرح برگزاری المپیاد ملی ورزش دانشگاهی با حضور کلیه بخش‌های آموزش عالی به بحث و تبادل نظر پرداختند که در پایان مقرر شد نمایندگان فنی بخش‌ها نظرات خود را به فدراسیون اعلام تا در جلسه آتی به هیات رئیسه ارائه گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز