با حکم وزیر آموزش و پرورش:

علیرضا کمرئی، «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۱۴:۰۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۹۲۰۸
علیرضا کمرئی، «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹» شد
طی حکمی از سوی وزیر آموزش‌وپرورش، علیرضا کمرئی به‌عنوان «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا کمرئی

معاون محترم آموزش متوسطه

با توجه به صلاحیت و تجربیات مفید جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱400-1399» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه به اولویت‌ها و برنامه‌های وزارت آموزش‌وپرورش، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید.

1-تشکیل ستاد مرکزی و تعیین نقش و مسئولیت‌های اعضاء، ایجاد هماهنگی و انسجام در بخش‌های ستادی با تأکید بر تفویض امور اجرایی به مدیران کل و شورای آموزش‌وپرورش استان‌ها.

2-شناسایی به‌موقع مشکلات و کمبودهای موجود در واحدهای آموزشی، پرورشی، ورزشی و رفاهی، تحلیل و بررسی آن‌ها در ستاد و جلب مشارکت و بسیج تمامی ظرفیت‌ها برای حل‌وفصل آن‌ها.

3- پیش‌بینی روش‌های مناسب برای نظارت بر امور مهم و کلیدی مرتبط با بازگشایی مدارس در اول مهرماه بخصوص رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.

4- رصد و پایش مستمر دامنه فعالیت مدیران و کیفیت برنامه‌ریزی آنان و ارائه بازخورد مناسب برای اصلاح و بهبود فرایندهای اجرایی 5-ارزیابی عملکرد استان‌ها در میزان تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده، استفاده از ظرفیت‌های محلی، بهره‌برداری بهینه از منابع موجود، سازمان‌دهی نیروی انسانی و کیفیت بازگشایی مدارس در اول مهرماه

توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز