علی اشرفی زاده:

ترم تابستان دانشگاه خواجه نصیر غیرحضوری برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۱۳ - ۱۴:۳۱:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۰۲۷۹
ترم تابستان دانشگاه خواجه نصیر غیرحضوری برگزار می‌شود
معاون دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ترم تابستان دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی به صورت کاملا غیرحضوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، علی اشرفی زاده معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر گفت: با درخواست دانشجویان و شورای صنفی اجازه حذف درس یا ترم که مهلت قبلی آن ۱۳ خرداد اعلام شده بود تا ۳۰ خرداد تمدید شد، البته انتظار می‌رود در این فاصله اطلاعات لازم درباره نحوه ارزیابی در هر درس به دانشجویان اعلام شود تا با آگاهی و اطمینان خاطر بیشتری بتوانند تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: در خصوص دروس عملی تصمیمات خوبی اتخاذ شده که جزییات آن پس از انجام بررسی‌های لازم توسط دانشکده‌ها به زودی اعلام می‌شود. لازم می‌دانم به دانشجویانی که در آستانه فراغت از تحصیل قرار داشته و نگران دروس عملی خود هستند، اطمینان دهم که مجموعه آموزش دانشگاه از تمامی ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات آنان استفاده خواهد کرد.

معاون آموزشی دانشگاه خواجه نصیر با بیان اینکه ترم تابستان به صورت کاملا غیرحضوری برگزار می‌شود، گفت: در این زمینه مدیریت خدمات آموزشی در حال انجام رایزنی‌های نهایی با دانشکده مجری بوده و جزییات لازم به زودی اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: هر گونه گزارش تقلب یا تخلف احتمالی در ارزیابی‌های غیرحضوری با سختگیری مضاعف بررسی شده و مسئولیت عواقب آن بر عهده دانشجو خواهد بود. البته امیدوارم با چنین مواردی مواجه نشویم.

 

نظر شما