وزیر آموزش و پرورش:

امروز شبکه شاد به بزرگ‌ترین رسانه تعاملی تبدیل شده است

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۱۴:۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۱۴۸۳۸
امروز شبکه شاد به بزرگ‌ترین رسانه تعاملی تبدیل شده است
وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهارکرد: امروز شبکه شاد به بزرگ‌ترین رسانه تعاملی تبدیل شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی در این نشست اظهار کرد: در پدیده شیوع ویروس کرونا، وزارت بهداشت قدرتمند کار کرد و اتفاقات خوبی رقم خورد که در این میان آموزش و پرورش نیز به میدان آمد و واکنش نشان داد.

وی با بیان این که ما در جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشورها بسیار متمایز عمل کردیم، تصریح کرد: این که یک نرم افزار بومی تولید شود و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، یک کار متمایز است.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید براین که مسئول تربیت و آموزش فرزندان ملت هستیم و برای همین ظرفیت شبکه شاد را فراهم کردیم که تمام محتواهای عرضه شده در این بستر قابل کنترل است.

حاجی میرزایی گفت: شورای عالی فضای مجازی از روز اول از این کار حمایت کرد و به رفع اشکال این شبکه پرداخت و امروز شبکه شاد به بزرگ‌ترین رسانه‌ای که می‌تواند ارتباط را در بستر مناسب برقرار کند، تبدیل شده است. 

وی با اشاره به بازگشایی مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش توانست با کمترین نواقص مأموریت خود را در سال تحصیلی به پایان برساند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان این که تا پایان مرداد ماه باید تمام مدارس ما پوشش شبکه قرار گیرند، اظهار کرد: ظرفیت شاد به ما بیشترین امکان را برای سیاست گذاری دقیق می‌دهد.

حاجی میرزایی افزود: این سیستم امکان ارزشیابی‌های یکسان را خیلی بالا برده است و با وجود شبکه شاد بهترین امکان برای فراهم کردن عدالت آموزشی فراهم گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز