زرین‎‌آمیزی:

مهلت مجدد ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۳:۵۷:۰۹
کد خبر: ۱۰۱۵۳۴۸
مهلت مجدد ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید اعلام شد
سخنگوی سازمان سنجش درباره در نظر گرفتن بازه زمانی جدید برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید سال ۹۹ توضیح داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ، درباره در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ گفت: ثبت‌نام و انتخاب رشته این دوره از آزمون مجددا برای یک بازه زمانی جدید تمدید شد.

زرین‌آمیزی ادامه داد: تمامی متقاضیانی که در بازه‌های زمانی گذشته یعنی از ۱۱ تا ۲۱ خردادماه نتوانستند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند این امکان فراهم شده است که از ۱۸ تا ۲۲ تیرماه ۹۹ بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون، ثبت نام کنند.

گفتنی است، براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۹ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز