وزیر آموزش و پرورش:

فعالیت ۱۳میلیون و پانصد هزار دانش آموز، معلم و مدیر در شبکه شاد

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۱۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۱۷۶۷۸
فعالیت ۱۳میلیون و پانصد هزار دانش آموز، معلم و مدیر در شبکه شاد
وزیر آموزش و پرورش از فعالیت ۱۳میلیون و پانصد هزار دانش آموز، معلم و مدیر در شبکه شاد خبر داد و گفت: بیش از ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون فایل بین دانش آموزان و معلمان در شبکه شاد مبادله شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی که به استان خراسان شمالی سفر کرده بود، گفت: با شیوع کرونا ویروس و با تشخیص ستاد مبارزه با کرونا در راستای حفظ سلامت دانش آموزان مدارس تعطیل شد. اما در راستای تداوم یادگیری دانش آموزان آموزش ها از طریق تلویزیون انجام شد و بیش از ۲هزار برنامه آموزشی در شبکه های تلویریونی ارائه شد  که این برنامه ها علاوه بر مشاهده  ۲۷میلیون بار دانلود شدند.

حاجی میرزایی با بیان اینکه یکی از مشکلات برنامه تلویزیونی یک سویه بودن آمورش بود لذا در جهت حل این مشکل به سراغ ایجاد شبکه مجازی دانش آموزی شبکه شاد رفتیم، گفت: شبکه شاد به صورت اختصاصی برای آموزش وپرورش است و دارای امنیت بالایی است لذا به دلیل وجود این شبکه بهترین فیلم های آموزشی در دورترین نقاط ارائه می شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نیاز داشتند تا پس از اتمام آموزش های مجازی رفع اشکال کنند، گفت: مدارس را به مدت یک ماه بازگشایی کردیم تا دانش آموزانی که نتوانستند از شبکه شاد یا برنامه تلویزیونی محتوای الکترونیکی بهره مند شوند با حضور در مدرسه مشکلات خود را برطرف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه معلمان در زمینه آموزش های مجازی تلاش زیادی کردند، بیان کرد: تدریس معلم از بیمارستان و استفاده از وسایل شخصی در آموزش نشان از احساس مسئولیت بالای معلمان است.

 

نظر شما