دکتر صادقی:

آیین اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی «در خانه بمانیم» با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۱۵:۴۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۱۸۸۰۷
آیین اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی «در خانه بمانیم» با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود
مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان گفت: بیش از ۳هزار اثر به کمپین دانشجویی «در خانه بمانیم» ارسال شده است و آیین اختتامیه این کمپین با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، سه‌شنبه ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر منصوره السادات صادقی اظهار داشت: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در موضوع کرونا، دو پویش شامل مسابقه کشوری ترم کرونایی و کمپین دانشجوبی در خانه بمانیم را برگزار کرد، که اختتامیه مسابقه ترم کرونایی ۱۰ خردادماه با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران با انتخاب ۲۲ اثر برگزار شد و اختتامیه کمپین بزرگ دانشجویی در خانه بمانیم نیز ۱۰ تیرماه با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
مدیرکل امور مشاوره و دفتر سلامت امور دانشجویان افزود: برگزاری کمپین بزرگ دانشجویی از ۶ فروردین ماه آغاز شد و با استقبال بی نظیری مواجه شد شود و بیش از ۲۰۰ مرکز مشاوره و بهداشت و کانون همیاران سلامت روان و بهداشت در این کمپین فعالیت داشتند.
وی افزود: در طی دوران قرنطینه کارگاه‌های آنلاین کشوری در حوزه سلامت روان با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران برای دانشجویان برگزار شد و بیش از ده هزار دانشجو در کل کشور در این کارگاه‌ها شرکت کردند. همچنین دانشگاه‌های دیگر از جمله علامه طباطبایی، صنعتی شریف و الزهرا (س) نیز در برگزاری کارگاه‌های آنلاین با دفتر سلامت امور دانشجویان مشارکت داشته‌اند.
دکتر صادقی تاکید کرد: دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از نخستین روزهای شیوع کرونا به شکل فعالانه و مستمر موضوع آگاهی‌بخشی و راهنمایی به دانشجویان و همچنین ابلاغ به روز شده پروتکل‌های بهداشتی را که با همکاری مراکز بهداشت تهیه شده بود، دنبال کرده است و تا زمان اعلام وضعیت سفید در کشور به فعالیت‌های خود در این حوزه ادامه می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز