مراسم تکریم رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۸:۴۶
کد خبر: ۱۰۲۱۰۰۰
مراسم تکریم رئیس مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
مراسم تکریم مهندس مجتبی توانگر رئیس سابق مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم تکریم مهندس مجتبی توانگر رئیس سابق مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در جلسه هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

مهندس توانگر در این مراسم گفت: بسیار خوشحالم در دوره ای در دانشگاه آزاد اسلامی مسئولیت پذیرفتم که نیروهای علمی و انقلابی و در رأس آن دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی قرار دارند که عمر خود را صرف جریان انقلابی و علمی کشور کردند.

دانشگاه آزاد اسلامی به قطار جریان علمی کشور تبدیل شده است

وی ادامه داد: دکتر طهرانچی با نگاه بلند خود، مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی را تأسیس و به جوانان انقلابی اعتماد کردند. نگاه ایشان به این مرکز مانند مرکز رشد بود و رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبدیل به تریبون این دانشگاه شدند تا دستاوردهای علمی دانشگاه را منتشر کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به قطار جریان علمی کشور تبدیل شده، گفت: رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند و دکتر طهرانچی همواره تأکید داشتند که رسانه‌های این دانشگاه از وارد شدن به دعواهای سیاسی پرهیز کنند.

 

تعامل مجلس و دانشگاه آزاد می تواند زمینه ساز حرکت های پررنگ علمی و انقلابی باشد

مهندس احمد حیدری سخنگو و معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم، گفت: در حدود یکسالی که بنده در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارم، مرکز رسانه و نشر علمی بیشترین همکاری را با معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی داشته و مهندس توانگر به عنوان رئیس این مرکز تمام وقت در خدمت دانشگاه بود.

وی تأکید کرد: انتظار این است که در ریل گذاری های مجلس شورای اسلامی، نقش دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلام در تولید علم و فرهنگ و موضوعات اجتماعی به خوبی دیده شود، تا این دانشگاه بتواند در گام دوم انقلاب کار خود را به نحو احسن انجام دهد.

مهندس حیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم نقش پر رنگ دانشگاه آزاد اسلامی در مجلس شورای اسلامی و نقش مجلس در دانشگاه بتواند زمینه ساز حرکت های پررنگ علمی و انقلابی باشد.

در پایان دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس حیدری معاون امور مجلس به نمایندگی از اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و محمدامین ایمانجانی مدیر مسئول روزنامه فرهیختگان به نمایندگی از رسانه‌های دانشگاه با اهدای لوح تقدیر از زحمات مهندس توانگر در دوره مسئولیت در دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کردند.

 

نظر شما