اعلام سازوکار شرکت داوطلبان کرونایی در کنکورهای ۹۹

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۴:۴۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۴۳۵۵
اعلام سازوکار شرکت داوطلبان کرونایی در کنکورهای ۹۹
دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور سازوکار شرکت داوطلبان کرونایی در کنکورهای ۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر خدایی در این خصوص گفت: اگر داوطلبی مبتلا به کرونا شود، سازمان سنجش بر اساس سیاست خود و در محیطی جداگانه آنها را در کنکور شرکت می دهد؛ بسیاری گمان کردند این افراد هم در همان حوزه های تعیین شده برای کنکور حضور می یابند.

وی افزود: داوطلبانی که همزمان با آزمون های ۹۹ کرونایی شوند برای شرکت در کنکور به ۲ دسته تقسیم می شوند، دسته نخست در بیمارستان به سر می برند و با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان محیط بیمارستان امکان شرکت در کنکور برای آنها فراهم می‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: گروه بعدی در قرنطینه منزل به سر می برند که آنها هم تحت هیچ شرایطی به حوزه های عادی نمی آیند و بر اساس توافق و هماهنگی وزارت بهداشت، در یکی از محیط های امن مورد تایید این وزارتخانه مانند بیمارستان یا کلینیک برای شرکت در کنکور حاضر می شوند.

به گفته وی، با این تدابیر، داوطلبان مبتلا به کووید ۱۹ در محیط های عادی آزمون ها نمی‌آیند و به تمامی داوطلبان کنکورهای ۹۹ اطمینان خاطرداده می شود که پروتکل‌های سفت و سخت بهداشتی برای آزمون ها و حوزه های امتحانی حتی محکم تر از آنچه که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است، اعمال می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز