با حکم وزیر آموزش و پرورش:

انتصاب « معاون حقوقی و امور مجلس» وزارت آموزش و پرورش

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۳:۴۴
کد خبر: ۱۰۲۴۸۷۲
انتصاب « معاون حقوقی و امور مجلس» وزارت آموزش و پرورش
وزیر آموزش‌وپرورش طی حکمی، « قاسم احمدی لاشکی» را به‌عنوان « معاون حقوقی و امور مجلس » منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

جناب آقای قاسم احمدی لاشکی

 با توجه به صلاحیت و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان معاون حقوقی و امور مجلس منصوب می‌شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منوّیات مقام معظم رهبری «مدضلله العالی» و پیگیری سیاست‌های ریاست محترم جمهور، اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش و با توجه به شأن و جایگاه مجلس شورای اسلامی، علاوه بر وظایف محوله، در اجرای موارد ذیل؛ اهتمام جدّی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به این‌جانب گزارش نمایید:

1-تعامل اثربخش با نمایندگان مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی، هماهنگی و ارتباط سازنده با هیأت رئیسه محترم، اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات، فراکسیون فرهنگیان و سایر کمیسیون‌های مجلس در جهت اعتلای جایگاه و مأموریت سازمانی.

2-پیگیری مستمر پیشنهادها، سؤال‌ها، تذکرها و انتقادهای نمایندگان محترم در خصوص آموزش‌وپرورش و برقراری ارتباط مؤثر آن‌ها با معاونان، رؤسای سازمان‌ها و مراکز تابعه و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌ها به‌منظور حلّ و فصل مسائل ملی و منطقه‌ای.

3-برنامه‌ریزی جهت ارتباط و دیدار مستمر مدیران ارشد وزارت آموزش‌وپرورش با نمایندگان، پاسخگویی به‌موقع به مکاتبات آن‌ها، تهیه و ارسال گزارش‌های مورد نیاز کمیسیون‌ها، فراکسیون‌ها و نمایندگان محترم به‌منظور تسهیل در گردش اطلاعات و گزارش‌ها.

4-تهیه، تدوین، بررسی، ارائه و پیگیری پیش‌نویس طرح‌ها و لوایح قانونی، آئین‌نامه‌ها و اساسنامه‌های مورد نیاز آموزش‌وپرورش و سازمان‌ها و مراکز تابعه در مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های دولت و سایر مراجعذی‌صلاح.

5-هماهنگی و تعامل مؤثر و مستمر با معاونت حقوقی و امور مجلس ریاست جمهوری، معاونان حقوقی و امور مجلس دستگاه‌های اجرایی، همکاری و تعامل با دبیرخانه شورای عالی آموزش‌وپرورش، معاونت‌ها، سازمان‌ها و مراکز تابعه.

6-ایجاد وحدت رویه در امور حقوقی، نظارت سازمان‌یافته بر امور مربوط به قراردادها، تفاهم‌نامه‌ها، دعاویمطرح‌شده در مراجع قضایی و ارتباط و تعامل مؤثر با دستگاه‌های نظارتی و قضایی.

7-برنامه‌ریزی برای حمایت حقوقی و قضایی از معلمان، نظارت و راهبری فعالیت هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان و مستندسازی املاک و اموال آموزش‌وپرورش در داخل و خارج از کشور.

 توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز