قابل توجه داوطلبان؛

کارت ورود به جلسه کنکور دکتری از ۲۳ تیرماه توزیع می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۱۵ - ۱۳:۴۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۲۴۸۷۸
کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور توزیع می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان سنجش آموزش کشور طی اطلاعیه‌ای درباره تاریخ، نحوه پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۳۹۹ و اعلام نکات بهداشتی جهت شرکت در آزمون توضیح داد.

مطابق این اطلاعیه کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز دوشنبه ۲۳ تیرماه ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ لذا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع‌رسانی مذکور مراجعه نموده و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری) از کارت شرکت در آزمون پرینت تهیه کنند.

بدیهی است که برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً سایر اطلاعات دیگر در برگ راهنمای شرکت در آزمون که همزمان با کارت شرکت در آزمون بر روی درگاه این سازمان قرار گرفته قابل پرینت و دریافت است.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فرآیند آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۹ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز پنج‌شنبه ۲۶ تیرماه در ۶۰ شهرستان مختلف کشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحانی بر روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان مشخص شده است.

نحوه برگزاری آزمون برای داوطلبان مبتلا به ویروس کرونا
به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. این داوطلبان لازم است طی دو روز ۲۰ و ۲۱ تیرماه با مراجعه به درگاه اینترنتی این سازمان (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند.

بدیهی است این سازمان با توجه به پیش بینی‌های بعمل آمده برای این داوطلبان در بیمارستان و یا در محل امنی که وزارت بهداشت در شهر‌های محل برگزاری آزمون تعیین خواهد نمود، آزمون برگزار خواهد کرد.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز