با حضور وزیر علوم؛

نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری برگزار شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۵:۳۲
کد خبر: ۱۰۲۷۶۵۰
نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری برگزار شد
نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری، با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از روسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در آیین افتتاحیه این نشست دکترکشمیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امورفناوری، دکترخیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر رحیمی، معاون پژوهش و فناوری وزارت عتف؛ دکتر برومند مشاور وزیر عتف به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکترکشمیری، جوانگرایی در پارک‌های علم و فناوری را از افتخارات این حوزه دانست و گفت: مسئولان پارک ها باید رهبری را جایگزین مدیریت نمایند و در رهبری سازمان، اصولی انسانی را سرلوحه امور قرار دهند.
دکتر خیاطیان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی ضمن خیر مقدم، با اشاره به اهمیت و جایگاه پارک های علم و فناوری گفت: عملکرد پارک‌های علم و فناوری در بحران کرونا نشان از سیاستگذاری خوب در طی سال های گذشته دارد. برای ارتقای جایگاه و بهبود عملکرد پارک ها، نیاز به همفکری و تشریک مساعی داریم.
دکتررحیمی، پارک های علم و فناوری را امکان ملی دانست و گفت: باید به بهترین شکل از این امکان ملی بهره جست. با تقویت پیوند بین تکنولوژی و دانشگاه‌ها و ایجاد هسته‌های علمی، جهش‌های بزرگی رخ خواهد داد.
همچنین در بخشی از نشست سراسری روسای پارک های علم و فناوری از فعالیت‌ها و خدمات دکتربرومند معاون سابق پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اهدای الواح و هدایایی قدردانی شد.
گفتنی است ارائه دستاوردها و معرفی شرکت‌های گروه زیرمجموعه صنعتی و معدنی زرین، معرفی برنامه‌های توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی و معرفی برنامه‌های انجمن علمی پارک های علم و فناوری و مراکز رشد ایران از مهم‌ترین بخش‌های این نشست یک روزه بود.

 

نظر شما