فاطمه مهاجرانی:

الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۳:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۰۳۶۰۴۵
الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری آزمون پایه هفتم و دهم مدارس سمپاد
رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان از شرکت بیش از 330 هزار دانش آموز در 2804 حوزه امتحانی در آزمون‌های پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، فاطمه مهاجرانی درباره جزئیات برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان گفت: ۲۱۳هزار و ۸۸نفر در پایه هفتم و ۱۱۷هزار و ۵۲۸نفر در پایه دهم ثبت‌نام کردند که در ۱۷۲۲حوزه امتحانی در پایه هفتم و ۱۰۸۲حوزه امتحانی پایه دهم باهم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین این افراد ۱۷هزار و ۳۲۷نفر در پایه هفتم و ۱۱هزار و ۸۷۵نفر در پایه دهم پذیرش خواهند شد، افزود: دانش‌ آموزانی که کارت ورود به جلسه را برای تاریخ قبلی آزمون و ۲۷تیر دریافت کرده بودند کارتشان معتبر است ولی اگر کارت را دریافت نکردند سامانه فعال می‌شود.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان در مورد پروتکل‌های بهداشتی پیش‌بینی‌شده در این آزمون گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای همه دانش‌آموزان ازجمله به همراه داشتن ماسک الزامی است و حتماً دانش‌آموز باید با ماسک در جلسه حضورداشته و وسایل شخصی مانند خودکار و پاک‌کن به همراه داشته باشند. همچنین دانش‌آموزان می‌توانند از شیلد استفاده کنند اما حداقل وسایل مورد نیاز ماسک و وسایل شخصی است.

وی در ادامه درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: فرایند اعلام نتایج زمان‌بر است سعی می‌کنیم تا شهریور این کار را انجام دهیم اما این امر منوط به این است که کار در همه حوزه‌ها بدون مشکل پیش رود و شاهد اعلام نتیجه به‌موقع باشیم.

رئیس مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان در پایان تأکید کرد: اگر دانش‌آموزی کارتش را برای تاریخ اعلام‌ شده قبلی دریافت کرده است، آن کارت معتبر است و نیاز به گرفتن کارت جدید نیست.

شایان‌ذکر است، آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در پایه هفتم ۹مرداد و آزمون پایه دهم ۱۰مرداد برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز