فلاحی:

کنکور سراسری در موعد مقرر برگزار میشود

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۳:۰۰
کد خبر: ۱۰۳۷۷۴۲
کنکور سراسری در موعد مقرر برگزار میشود
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تدوین بسته پیشنهادی الزام آور برای وزارت علوم در بحث برگزاری کنکور با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره برگزاری کنکور در شرایط کرونا، اظهار کرد: بحث برگزاری یا عدم برگزاری کنکور را کمیسیون به ستاد کرونا واگذار کرده، اما در هفته گذشته براساس دستور رئیس مجلس قرار است کمیسیون به این موضوع ورود پیدا کند.

وی با بیان اینکه در بحث برگزاری کنکور خانواده‌ها و افراد دو دسته هستند، گفت: عده‌ای می‌گویند که کنکور را برگزار کنید که برخی از آن به واقع خانواده‌ها و دانشجویان هستند. همچنین، عده دیگری نیز معتقد هستند که به خاطر سلامتی دانشجویان این کنکور برگزار نشود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به مسائلی که دیروز در بحث برگزاری کنکور دکتری صورت گرفت و عدم اجرای پروتکل‌ها در برخی حوزه‌ها اقداماتی باید از سوی وزارت علوم صورت گیرد تا خیال مردم راحت شود.

حجت الاسلام فلاحی بیان کرد: به نظر نمی‌آید که امسال کنکور لغو شود و بسیاری از خانواده‌ها موافق برگزاری هستند؛ همچنین، اگر بخواهیم این کار را به آینده و در فصل پائیز انجام دهیم براساس پیش بینی‌ها در فصل پائیز شرایط حادتر خواهد بود به صلاح است که کنکور در همین زمان با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه قطعا در زمینه برگزاری کنکور رعایت پروتکل‌ها الزامی است، گفت: اگر ما نخواهیم کنکور را به آینده و فصل پائیز منتقل کنیم بایستی بتوانیم از طریق رعایت پروتکل‌ها و مواد ضد عفونی این نگرانی‌ها را حل کرده و باید اقداماتی توسط وزارت علوم همچون برگزاری کنکور در فضا‌های باز صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس خاطر نشان کرد: فردا در کمیسیون این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد تا بسته پیشنهادی الزام آور برای وزارت علوم تدوین شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز