قابل توجه داوطلبان؛

ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی آغاز شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۳:۰۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۸۸۷۹
ثبت‌نام دانشجویان استعداد درخشان متقاضی پذیرش در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی از امروز ۱۳ مرداد آغاز شده است و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ثبت‌نام و کد رھگیری دریافت کرده‌اند، لازم است از امروز ۱۳ مرداد ماه ۹۹ لغایت ۱۵ مرداد ماه ۹۹ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام سھمیه استعداد درخشان با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سھمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند، باید طی زمان اعلام شده  ابتدا ثبت‌نام اولیه را انجام دھند. برای این کار گزینه ب را انتخاب کرده و ثبت‌نام را نھایی کرده و کد رھگیری دریافت کنند. سپس در ھمان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رھگیری نسبت به ثبت‌نام استعداد درخشان اقدام کنند.  

مرحله ب فقط یکبار انجام‌پذیر بوده و قابل ویرایش نیست. ولی مرحله الف قابل ویرایش خواهد بود. همچنین کلیه افراد متقاضی استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون باید از ۱۹ مرداد ماه  لغایت ۲۲ مرداد مکاه ۹۹  جھت ثبت‌نام در دانشگاه و معرفی به مرکز سنجش آموزش پزشکی، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

انتخاب رشته محل ھمزمان با سایر داوطلبین عادی در تاریخ‌ھای اعلام شده در سامانه مرکز سنجش خواھد بود. البته ھر گونه تغییر در زمان‌ھای یاد شده از طریق سامانه مرکز سنجش اطلاع رسانی می‌شود. تغییر سھمیه استعداد درخشان پس از معرفی دانشگاه و ثبت در سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکیامکان پذیر نخواهد بود.  

 
لازم به ذکر است؛ در صورت ھرگونه تغییر در مراحل، زمان یا روند موجود، مراتب از طریق ھمین سامانه اطلاع رسانی خواھد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز