با حکم وزیر آموزش‌وپرورش؛

« الهام یاوری» به «ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۳:۵۷
کد خبر: ۱۰۳۹۴۲۶
« الهام یاوری» به «ریاست سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب شد
وزیر آموزش‌وپرورش طی حکمی، «الهام یاوری» را به‌عنوان «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متن حکم محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

سرکار خانم الهام یاوری

 با توجه به صلاحیت و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان «رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» منصوب می‌شوید.

امیداست بااتکال به خداوند متعال، پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، ضمن توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت متبوع، در اجرای موارد ذیل اهتمام جدّی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید:

1-خط‌مشی گزاری، برنامه‌ریزی و حمایت از فرآیند صحیح شناسایی، هدایت و تربیت استعدادهای برتر به‌منظور رفع نیاز بخش‌های مختلف علمی، فناوری، فرهنگی، ادبی، هنری و مدیریتی کشور در چهارچوب اساسنامه، مصوبات هیئت‌امنا و اسناد تحولی.

2-برنامه‌ریزی به‌منظور اعتلای هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی، تقویت معرفت و تربیت دینی و رشد و ارتقای فرهنگی، پژوهشی و علمی استعدادهای برتر دانش آموزان.

3-تقویت بُعد کیفی مدارس استعدادهای درخشان، تقویت و تحکیم طرح شهاب و گسترش کمی و کیفی اجرای آن با هماهنگی معاونان، مراکز و سازمان‌های ستادی و بنیاد علمی نخبگان.

4-انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه شناسایی و پرورش دانش آموزان دارای استعدادهای برتر و اصلاح فرآیندهای موجود با هماهنگی معاونان آموزشی و در چهارچوب اسناد تحولی و مصوبات هیئت‌امنا.

5-استقرار سازمان، تهیه و تصویب آئین‌نامه‌های اجرایی، مالی، اداری، آموزشی و پرورشی موردنیاز و افتتاح حساب و امور مربوط به ایجاد ردیف اعتباری و حفظ و حراست از اموال سازمان و پاسخ‌گویی به مراجع نظارتی.

6-تأسیس و استقرار باشگاه دانش‌پژوهان جوان، جلب مشارکت نخبگان علمی و اجرایی، تقویت حمایت و توسعه مشارکت با نهادهای مردمی و غیردولتی واجد شرایط بخصوص فارغ التحصیلان سمپاد.

 توفیق روزافزون سرکار عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز