به مدت دو روز؛

نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت آغاز به کار کرد

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۹:۱۲
کد خبر: ۱۰۴۱۴۷۸
نمایشگاه مجازی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت آغاز به کار کرد
سامانه مجازی نمایشگاه جشنواره بین‌المللی حرکت از صبح امروز، ۱۹ مرداد افتتاح و پس از دو روز بازدید ۲۱ مرداد، اختتامیه جشنواره به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت که هر ساله به‌منظور بزرگداشت فعالیت انجمن‌ها و اتحادیه‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، به ایستگاه آخر رسید. به‌دلیل شیوع ویروس کرونا و با عنایت به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و به‌صورت مجازی برگزار می شود.

در این نمایشگاه مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی فعال در دوازدهمین جشنواره هر یک در غرفه‌های مجازی خود به نمایش دستاورد‌های انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشجویان خود پرداخته و در کنار غرفه‌های دانشگاهی، چهار بخش ویژه اتحادیه‌های انجمن‌علمی دانشجویی، بخش بین‌الملل، انجمن پویا و بخش ایده‌شو نیز به نمایش گذاشته شده اند .

سامانه مجازی نمایشگاه این جشنواره از ساعت ۹صبح امروزیکشنبه ۱۹ مرداد ماه به آدرس festival.isic.ir افتتاح شده و پس از دو روز بازدید از نمایشگاه، روز سه شنبه ۲۱ مرداد ماه مراسم اختتامیه جشنواره به صورت برخط و با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد. همچنین در مراسم اختتامیه، علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف، برگزیدگان جشنواره دوازدهم در بخش بین الملل و دانشگاه‌های داخل معرفی می‌شوند.

در این جشنواره آثار انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در ۹ حوزه کارآفرینی، کتاب، انجمن برتر، بخش ویژه، مسابقه، نشریه، فعالیت خلاقانه، محتوای دیجیتال و اختراع به رقابت پرداخته اند.

لازم به ذکر است، در نهایت علاوه بر رونمایی از تندیس جشنواره، دانشگاه برتر در حوزه فعالیت‌های علمی‌دانشجویی و همچنین اتحادیه‌های برتر نیز معرفی خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز