قابل توجه داوطلبان کنکور سراسری؛

مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور ۹۹ امروز، ۲۳ مرداد به پایان می‌رسد

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۱:۲۴
کد خبر: ۱۰۴۳۳۸۸
مهلت تکمیل فرم خوداظهاری داوطلبان کرونایی کنکور ۹۹ امروز، ۲۳ مرداد به پایان می‌رسد
فرصت دو روزه تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به کرونا آزمون سراسری که از دیروز صبح آغاز شده است، امروز، ۲۳ مردادماه به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

براساس این تدبیر، داوطلبان ثبت‌نام شده در کنکور که علائم بیماری آن‌ها از ۱۶ مردادماه بصورت قطعی تایید شده لازم است تا پایان امروز، پنجشنبه ۲۳ مردادماه با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (بخش آزمون سراسری) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.

طبق اعلام سازمان سنجش داوطلبانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از سایر داوطلبان جدا شده و آزمون آن‌ها در یکی از بیمارستان‌های تعیین شده صرفاً در شهر‌های محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

گفتنی است، کنکور سراسری ۹۹ طبق اعلام رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا در روز‌های ۲۹ مرداد تا یکم شهریورماه برگزار خواهد شد.

 

نظر شما