تمدید پذیرش بدون کنکور دانشگاهها تا ۷ مهرماه

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۴:۳۶:۰۹
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹۲
تمدید پذیرش بدون کنکور دانشگاهها تا ۷ مهرماه
سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری مهرماه سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دانشجو صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری مهرماه سال 1399 اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است.

پیرو اطلاعیه‌ مورخ 99/04/31، به اطلاع همه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره مذکور می‌رساند که به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (02/6/99) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که تا روز دوشنبه مورخ 99/07/07 بتوانند نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام نمایند. 

بر این اساس، متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه سازمان قابل دسترسی است) و اطلاعیه مورخ 99/05/26 درخصوص اعلام اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید در پذیرش دوره مذکور و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام،  به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

همچنین لازم به تاکید است اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش مذکور (درصورت وجود) در روز دوشنبه مورخ 99/06/17 منتشر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز