مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون ارشد رشته‌ھای پزشکی تمدید شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۱۳:۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۲۷۲۴
طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی، مھلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات متقاضیان استفاده از سھیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته‌ھای گروه پزشکی سال ٩٩ تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، بر اساس درخواست متقاضیان سهمیه استعداد درخشان کارشناسی ارشد رشته‌ھای گروه پزشکی سال ٩٩، که موفق به ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام استعداد درخشان نشده‌اند یا نیاز به تصحیح اطلاعات خود دارند، مقرر شد برای بار سوم مهلت جدیدی جهت ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات استعداد درخشان در نظر گرفته شود.

کلیه متقاضیان استعداد درخشان با آزمون و بدون آزمون واجد شرایط، که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام  و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، باید از ۱۶ لغایت ۱۷ شهریور ماه ۹۹ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی ir.sanjeshp نسبت به ثبت‌نام این سهمیه یا ویرایش اطلاعات خود با انتخاب گزینه الف اقدام کنند.

افراد متقاضی سهمیه استعداد درخشان بدون آزمون واجد شرایط که موفق به ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد نشده‌اند، نیز باید ابتدا ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. برای این کار گزینه ب را انتخاب و ثبت‌نام را نهایی کرده و کد رهگیری دریافت کنند. سپس در همان زمان از طریق گزینه الف با وارد کردن کد رهگیری نسبت به ثبت‌نام استعداد درخشان اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ سامانه دانشگاه مجدداً، از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ شهریور ماه جهت ارسال اطلاعات داوطبان فعال خواهد بود. در این راستا داوطلبان هماهنگی لازم را با دانشگاه‌ها به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز