اولین دوره مسابقات قهرمانی پومسه دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به پایان رسید

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۱۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۲
اولین دوره مسابقات قهرمانی پومسه دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور به پایان رسید
اولین دوره مسابقات قهرمانی پومسه دانشجویان دختر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، اولین دوره مسابقات قهرمانی پومسه دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور با حضور ۱۴۵ ورزشکار از ۱۱۳ دانشگاه طی ۳ مرحله به همت هیات ورزش های دانشگاهی استان خراسان رضوی و هیات تکواندو استان و به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد به صورت مجازی برگزار شد.
بر اساس این گزارش در مرحله اول ورزشکاران با اجرای فرم ۴ (تگوگ ساجانگ) با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این مرحله ۷۶ ورزشکار به دور دوم راه یافته و با اجرای فرم ۷ (تگوک چیل جانگ) در این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند. در نهایت ۸ نفر به مرحله نهایی و فینال رسیدند. با اجرای فرم ۹ (کوریو) مسابقات به پایان رسید و در پایان نفرات زیر مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
راضیه آقایی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه الزهرا (س) مقام اول، نهال پرهیزکار دانشجوی رشته مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر مقام دوم و غزاله رئیس اوژن دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج وفاطمه سیدی دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه زنجان مقام سوم مشترک را کسب کردند.

 

نظر شما