احمد حیدری:

برگزاری کلاس‌های عملی ترم جدید دانشگاه آزاد با حداکثر ۵ دانشجو

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۲۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۶
برگزاری کلاس‌های عملی ترم جدید دانشگاه آزاد با حداکثر ۵ دانشجو
سخنگوی دانشگاه آزاد از نحوه برگزاری دروس عملی دانشجویان برای نیمسال جدید تحصیلی و همچنین مجازی بودن ۱۲ هفته آموزشی خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری دروس عملی و کارگاهی در ترم جدید تحصیلی گفت: تجربه خوبی در ترم بهمن ۹۹-۹۸ و همچنین ترم تابستان بدست آمده و همان شیوه در نیمسال جدید ادامه پیدا می‌کند و دانشجویان در گروه‌های مختلف آموزشی تقسیم شده و آموزش دروس عملی را دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: قبل از شرایط کرونایی دروس عملی و کارگاهی در کلاس‌های ۱۵ نفره آموزش داده می‌شد، اما در حال حاضر و از ترم قبل، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دانشجویان به گروه‌های ۳ تا ۵ نفره تقسیم شدند.

حیدری ادامه داد: در این شیوه برای یک گروه ۱۵ نفره، ۳ یا ۴ بار آموزش تکرار می‌شود و این فرایند برای دانشگاه آزاد هزینه ۳ تا ۴ برابری به همراه خواهد داشت، اما ما همان شهریه‌ای را از دانشجو می‌گیریم که کلاس‌های عملی در حالت عادی برگزار می‌شد.

وی همچنین درباره نحوه برگزاری کلاس‌های نظری نیز گفت: با توجه به اینکه دانشجویان در نیمسال جدید باید ۱۶ هفته آموزشی را پشت سر بگذارند مقرر شده ۱۲ جلسه به صورت مجازی و ۴ جلسه به صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای گروه‌های مختلف آموزشی اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز