خنیفر:

ترم تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان میزبان ۱۷ هزار دانشجوی جدید است

۱۳۹۹/۰۶/۳۰ - ۱۳:۳۷:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۱۱۸۱
ترم تحصیلی جدید دانشگاه فرهنگیان میزبان ۱۷ هزار دانشجوی جدید است
رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: در ترم تحصیلی جدید حدود ۱۷ هزار دانشجوی جدید به ۶۰ هزار دانشجوی گذشته این دانشگاه اضافه خواهند شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با حضور محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این نشست خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن عرض خوش آمدگویی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی گفت: نظام آموزش و پرورش در هر کشوری خون جاری در رگ‌های اجتماع بوده و عامل رشد و توسعه است. در این نظام معلم محور اصلی تحول و دانش آموز روح آن است. امیدوارم دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی بتوانند در انجام خدمات گام‌های بلندی بردارند.

وی ادامه داد: در نظام آموزش و پرورش ما باید یک پرش جدی صورت بگیرد. پرش نظری ساده است، اما این پرش مهارتی و عملی سخت است. شبکه شاد بسیار ارتقا یافته است همه ما موظف هستیم که در این راستا قدم برداریم.

رییس دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان در ۳۱ استان با ۹۸ مرکز است. این دانشگاه ۶۰ هزار دانشجو دارد که با دانشجویان نوورود امسال حدود ۷۷ هزار نفر می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۱۸ درس این دانشگاه بازنگری شده است، بیان کرد: سامانه مجازی ما برای ارائه آموزش به دانشجویان درحال تکمیل است.

خنیفر به جذب ۲۰۰ عضو هیئت علمی اشاره کرد و افزود: در کاشان زمینی یک هکتاری به ارزش حدودی ۶۰ میلیارد تومان از سوی یک خیر به دانشگاه فرهنگیان واگذار شده که قرار است واحد خواهران دانشگاه فرهنگیان در کاشان به این مکان منتقل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز