ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ منتشر شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۲ - ۱۴:۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۳۰۰۹
ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ منتشر شد
ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ به منظور راهنمایی داوطلبان برای انتخاب رشته بهتر در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می‌توانند با بهره‌گیری از مطالب آن انتخاب رشته بهتر و هدفمندتری داشته باشند.

فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ از امروز چهارشنبه ۲ مهر آغاز می‌شود و داوطلبان تا شنبه ۴ مهر فرصت دارند نسبت به انتخاب ۱۵۰ کدرشته محل مورد علاقه خود بر اساس کارنامه اقدام کنند.

همچنین نکاتی از جمله «شما این اشتباهات را در انتخاب رشته تکرار نکنید»، «مروری بر مهمترین اشتباهات داوطلبان در انتخاب رشته سال گذشته»، «تصمیم گیری خوب، انتخاب رشته موفق»، «نگاهی به وضعیت پذیرش در گروه‌های آزمایشی» نیز در این دفترچه به منظور راهنمایی داوطلبان درج شده است.

شیوه‌های پذیرش دانشجو در آزمون سراسری سال ۹۹، راهنمای انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری، مراحل انتخاب رشته اینترنتی آزمون سراسری سال ۹۹، روش نمره کل سازی برای پذیرش در رشته محل‌های با آزمون و پرسش و پاسخ‌های رایج در خصوص انتخاب رشته آزمون سراسری از دیگر نکات این راهنما است.

 

نظر شما