هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۳:۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۶۵۹۶
هفته ملی کودک امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود
برنامه‌های هفته ملی کودک امسال از روز ۱۲ مهر با شعار «آینده را باید ساخت» و با محوریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز می‌شود و تا روز ۱۷ مهر ۱۳۹۹ ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این برنامه‌ها امسال با توجه به هم‌زمانی با اربعین حسینی رنگ ‌و بوی عاشورایی و حسینی به خود گرفته است و در عین حال با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور تمامی برنامه‌ها به‌صورت مجازی اجرا و ارائه می‌شود.

پاس‌داشت حرمت روزهای سوگواری مذهبی و پرهیز از برگزاری برنامه‌های حضوری و توجه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در اجرا و پخش برنامه‌های اینترنتی و تلویزیونی و مشارکت سازمان‌ها، وزارت‌خانه‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی با رعایت همین اصول از مهم‌ترین نکته‌هایی دانست که در برنامه‌های امسال هفته ملی کودک مورد توجه کانون و دیگر دست‌اندرکاران و فعالان حوزه کودک قرار می‌گیرد.

سایت‌ها و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی نیز در این روزها با هشتگ #بچه‌های_اربعین تلاش می‌کنند مطالب جالب، جذاب و مورد نیاز بچه‌ها را تولید و تامین خواهند کرد و فیلم‌ها و لینک‌های مناسب کودکان را منتشر یا بازنشر و از ظرفیت پخش زنده در شبکه‌های اجتماعی برای ایجاد جذابیت و آموزش کودکان در این روزها استفاده می‌کنند.

پخش و بازنشر فیلم نمایش‌ها و تئاترها و فیلم‌های سینمایی و انیمیشن ویژه کودکان نمایش نقاشی‌های کودکان با موضوع اربعین در سطح تهران و دیگر شهرهای ایران با همکاری شهرداری‌های کشور همچنین انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز