کسب مقام قهرمانی شطرنج جهان توسط دو دانش‌آموز ایرانی

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۲۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۵۲۲۲
کسب مقام قهرمانی شطرنج جهان توسط دو دانش‌آموز ایرانی
محمدجواد خورشیدی و سحر معصومی دو دانش‌آموز ایرانی در رده سنی زیر 14 سال پسران و دختران در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان به مقام قهرمانی دست یافتند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمدجواد خورشیدی در رده سنی زیر 14 سال پسران و سحر معصومی در رده سنی زیر 14 سال دختران در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان بااقتدار به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

بر این اساس؛ این مسابقات به‌صورت آنلاین و تحت پلتفرم chess premium و نظارت دوربین توسط کمیته فنی فدراسیون جهانی ورزش دانش‌آموزی (ISF) در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار شد.

شایان‌ذکر است؛ در مرحله مقدماتی که به روش سوئیسی و در 11 دور برگزار شد 9 نفر از دختران شایسته کشورمان توانستند جواز حضور در فینال را کسب نمایند و در ادامه فینال این رده با حضور 40 نفر از برترین‌های شطرنج‌بازانجهان در 9 دور برگزار و درنهایت سحر معصومی از ایران توانست جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

شایان‌ذکر است؛ برای تمامی بازیکنان حاضر در مرحله فینال اعتبارنامه صادرشده است و قهرمان مسابقات ضمن کسب جایزه نقدی مسابقات جواز حضور در مسابقات دانش‌آموزی جهان 2021 چین را دریافت خواهد نمود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز